pytanie do konsultanta

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

Topic author
ITNka
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:51
Łącze: Modem
Numer GG: 0

pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: ITNka » 09 wrz 2012, 3:53

Witam, pracuje od roku w TP/ORANGE na wsparciu technicznym neostrady, jak macie jakiś problem z neo bądź jesli nie wiecie jaką usługę wybrać i czy w ogóle nie przejść np do innego operatora to prosze pisać, postaram się odpowiedzieć na większośc pytań. Pozdrawiam :)


Michal K
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 605
Rejestracja: 07 kwie 2010, 17:53
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Michal K » 09 wrz 2012, 10:07

Skoro pracujesz to ja mam pytanie. Da sie normalnie zrezygnować z TV w czasie trwania umowy??
Koniec z Neo i ich 10Mb/s teraz jest:

Obrazek

Play LTE 1800MHz bez umowy 45złmc 100GB limitu :)


Krzysiek21
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 732
Rejestracja: 04 kwie 2004, 15:15
Łącze: Neostrada
Lokalizacja: Z domu ;-)

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Krzysiek21 » 09 wrz 2012, 18:13

To ja powiem drugie, mieszkam koło Dobczyc ( małopolska), czy centrala udźwignie coś w najbliższym czasie niż 1 mega i to na odległość większa niż 5 km?
Możesz na pw odpisać :)


Topic author
ITNka
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:51
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: ITNka » 09 wrz 2012, 18:51

do Mkwiatusz3K: Normalnie to nie da się, trzeba do końca umowy, wypowiedzenie 30 dni a potem dopiero całkowicie nowa umowa tylko na neo. Druga opcja to zgłaszanie kilkanaście uszkodzeń w krótkim czasie, do tego kilka reklamacji i wtedy o ile odpisy od techników będą miały sens to wtedy pozwalają bez kary zerwać umowę na wszystko i można brać samą neo.

Awatar użytkownika

Scenic
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2011, 9:59
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Scenic » 09 wrz 2012, 19:10

Ja mam pytanie co do zmiany abonenta.
Mógłbym wziac internet od kogoś kto chce zrezygnować z neo jak to wygląda w praktyce?
Dodam, że mieszkamy w tej samej miejscowości na innych ulicach.
Ile to wychodzi w kosztach ?
2+2=4

Obrazek


Topic author
ITNka
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:51
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: ITNka » 09 wrz 2012, 19:20

jeśli neo ma być przeniesione do innego lokalu to najpierw poprzedni własciciel neo zgłasza przeniesienie na inny lokal i wtedy technicy sprawdzą czy się wogóle da przenieść. Jeśli tak to potem tylko idziesz z poprzednim właścicielem do salonu i robicie cesje. Wszystkie prawa i obowiązki przechodzą na Ciebie. A co do kosztów to raczej pytanie na błękitną ale o ile dobrze pamiętam była jednorazowa opłata ok 20 zł.

Awatar użytkownika

Scenic
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2011, 9:59
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Scenic » 09 wrz 2012, 19:24

Musiałbym dać pozwolenie na przeniesienie do mnie ? Dodam, że nie jestem właścicielem mieszkania.(chociaż z tym nie byłoby problemu)
Właśnie w tym problem, że mam BMT na neo i dlatego chce kombinować z przeniesieniem ;-)
2+2=4

Obrazek


Topic author
ITNka
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:51
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: ITNka » 09 wrz 2012, 19:33

zależy dlaczego jest bmt, jeśli jest to kwestia zbyt dużych kosztów pociągnięcia kabli do Ciebie to kapa i nic się z tym nie da zrobić. Jeżeli to jest kwestia tylko braku wolnych portów na dslamie to wtedy jak bardziej zgłosić przeniesienie bo jeśli mieszacie od siebie w bliskiej odległości do to jest duża szansa że do tego samego dslamu dalej byłbyś podpięty czyli ten sam port. a co pozwoleń, to teraz tepsy nie obchodzi na kogo jest mieszkanie itd. Jeśli techników się wpuści to zainstalują gniazdko :)

Awatar użytkownika

Scenic
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2011, 9:59
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Scenic » 09 wrz 2012, 19:44

Rozumiem, że przeniesienie(zmiania abonenta w tym wypadku) tel+neo skutkuje zerwaniem poprzedniej umowy i podpisanie nowej.A telefon będzie z automatu na czas nieokreślony?
I w ramach tego, że ja podpisze nowa poprzedni właściciel nie ponosi kosztów zerwania umowy.
2+2=4

Obrazek


Topic author
ITNka
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 29 lip 2012, 16:51
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: ITNka » 09 wrz 2012, 19:53

właściciel nie ponosi żadnych kosztów o ile pokryjesz koszty cesji.A co do umowy może być stara czyli identycznie tak jak było do tej pory albo możesz wsiąść od razu nową umowe.

Awatar użytkownika

Scenic
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2011, 9:59
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Scenic » 09 wrz 2012, 19:56

Ok. Dzięki
Przyklejam twój wątek. ;-)
2+2=4

Obrazek


jakub298
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 31 sie 2012, 15:21
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: jakub298 » 09 wrz 2012, 20:55

Witam. Czy przy zamawianiu usługi konsultant może błędnie podać informacje o dostępie do usługi Neostrada, wcześniej miałem brak możliwości z powodu braku wolnych portów, teraz przy zamawianiu Neo przez tel nie było tego problemu i czekam na kuriera?
Obrazek


paawell
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 114
Rejestracja: 29 cze 2006, 11:06
Numer GG: 0
Lokalizacja: z oddali...

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: paawell » 10 wrz 2012, 11:22

Czy jestes w stanie sprawdzic do jakiej centrali jestem podpiety (oczywiscie podalbym odpowiednie dane na pw)?


Duris
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 01 lis 2009, 8:12
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Duris » 10 wrz 2012, 15:04

Witam. Chcialem zamowic neo dla znajomej przez net. Wypelniamy formularz i co ... po uzupelnieniu danych pojawia sie ... 500 Serwis chwilowo niedostepny. Norma ?
Obrazek


Michal K
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 605
Rejestracja: 07 kwie 2010, 17:53
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Michal K » 10 wrz 2012, 16:37

Wszystko działa, ogarnij inną przeglądarkę lub inny komputer
Koniec z Neo i ich 10Mb/s teraz jest:

Obrazek

Play LTE 1800MHz bez umowy 45złmc 100GB limitu :)

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości