pytanie do konsultanta

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

kamilo23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 12 cze 2007, 2:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kamilo23 » 20 gru 2014, 11:39

Net 10 Mb/s pytanie teraz np od 2 tygodni leci maks 7 Mb/s. Od czego to zależy, linia zapchana i przełączają na wolniejszy transfer? Da się coś z tym zrobić, czy szkoda sobie tyłka zawracać?

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 20 gru 2014, 12:58

kamilo23 pisze:Net 10 Mb/s pytanie teraz np od 2 tygodni leci maks 7 Mb/s. Od czego to zależy, linia zapchana i przełączają na wolniejszy transfer? Da się coś z tym zrobić, czy szkoda sobie tyłka zawracać?


Pokaż parametry linii.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


kamilo23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 12 cze 2007, 2:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kamilo23 » 20 gru 2014, 18:35

--- DSL Information ---
DSL Driver Version: E.25.41.39
DSL VPI/VCI: 0/35
DSL Status: Showtime
DSL Mode: G.Dmt
DSL Channel: 64
DSL Upstream Rate: 1024000
DSL Downstream Rate: 7616000

Down up
DSL Noise Margin: 9 dB 10.5 dB
DSL Attenuation: 3.0 dB 9.0 dB
DSL Transmit Power: 7.7 dBm 12.4 dBm


:wink:


slavko17
Donator
Donator
Posty: 126
Rejestracja: 28 lis 2010, 20:07
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: slavko17 » 20 gru 2014, 19:10

DSL Mode: G.Dmt


Masz ustawioną modulację dla której maksymalna prędkość to 8 Mbps. Możliwe że ktoś przeszedł na opcję do 20Mbps (a tam musi być ustawione ADSL2+) i akurat nie mieli wolnych portów, więc zabrali Ci Twój.
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 20 gru 2014, 20:06

slavko17 pisze:
DSL Mode: G.Dmt


Masz ustawioną modulację dla której maksymalna prędkość to 8 Mbps. Możliwe że ktoś przeszedł na opcję do 20Mbps (a tam musi być ustawione ADSL2+) i akurat nie mieli wolnych portów, więc zabrali Ci Twój.



Albo DLM robi sobie co mu się podoba już był taki przypadek że zmieniał modulację nie wiedzieć czemu...
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


kamilo23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 12 cze 2007, 2:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kamilo23 » 20 gru 2014, 20:48

Czyli pozostaje mi czekać aż się przestawi na dyszkę? :P

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 20 gru 2014, 21:13

kamilo23 pisze:Czyli pozostaje mi czekać aż się przestawi na dyszkę? :P


i nie wyłączać routera.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


kamilo23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 12 cze 2007, 2:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kamilo23 » 25 gru 2014, 14:03

Na razie się nie przestawiło na 10Mb/s, za to jak nastąpi rozłączenie po 24 godzinach to na synchronizacje trzeba czekać np wczoraj 5 godzin. Zgłosić ten problem?

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 25 gru 2014, 15:59

kamilo23 pisze:Na razie się nie przestawiło na 10Mb/s, za to jak nastąpi rozłączenie po 24 godzinach to na synchronizacje trzeba czekać np wczoraj 5 godzin. Zgłosić ten problem?


Traci synchronizację czy samą sesję PPP ??
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


kamilo23
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 12 cze 2007, 2:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kamilo23 » 25 gru 2014, 17:53

Wcześnie po resecie co 24h kilka sekund i już był net a teraz to tak jak wcześniej. Do tego potrafi kilka razy za dnia zerwać połączenie, tak że net wraca po godzinie.


marcinek0606
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:26
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: marcinek0606 » 02 sty 2015, 23:32

Witam od świąt mam problemy z Neostradą zawsze działała z maksymalną prędkością czyli 10 Mb/s ale jakoś od tygodnia działa mi z maxem 5 Mb/s. Oto moje parametry linii.

Pobieranie -Wysyłanie
Margines sygnał/szum
9.0 - 8.0 db
Tłumienie
13.5- 6.5 db
Prędkość danych
6144 -864 kbps
Maksymalna prędkość
7520 -1060 kbps
CRC
0 8

Przed chwilką również zrobiłem speed test i wyszedł mi wynik:

Obrazek

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 03 sty 2015, 8:20

marcinek0606 pisze:Witam od świąt mam problemy z Neostradą zawsze działała z maksymalną prędkością czyli 10 Mb/s ale jakoś od tygodnia działa mi z maxem 5 Mb/s. Oto moje parametry linii.

Pobieranie -Wysyłanie
Margines sygnał/szum
9.0 - 8.0 db
Tłumienie
13.5- 6.5 db
Prędkość danych
6144 -864 kbps
Maksymalna prędkość
7520 -1060 kbps
CRC
0 8

Przed chwilką również zrobiłem speed test i wyszedł mi wynik:

Obrazek


Po pierwsze wygląda na to że modulacja została zmieniona z ADSL2+ na GDMT choć router tego nie pokazuje.
Po drugie, synchronizacja wynosi 6Mb... a pomimo tego transfer na teście tylko 1Mb, to oznacza przeciążoną centralę.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


marcinek0606
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:26
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: marcinek0606 » 04 sty 2015, 19:55

Witam. Oczywiście router pokazuje że modulacja jest GDMT. Oraz umowa na internet do 10 mb lecz czy można dzwonić do BOK z reklamacją aby zmieniono mi modulację na ADSL2+ ?

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5027
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 04 sty 2015, 21:36

marcinek0606 pisze:Witam. Oczywiście router pokazuje że modulacja jest GDMT. Oraz umowa na internet do 10 mb lecz czy można dzwonić do BOK z reklamacją aby zmieniono mi modulację na ADSL2+ ?


Powiedza ze przy opcji "do 10" nie jest konieczne ADSL2+, pewnie im braklo portow i poprzelaczali :cry:
Probowac mozna ale taki za pewne bedzie efekt.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


marcinek0606
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:26
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: marcinek0606 » 05 sty 2015, 13:50

Zgłosiłem problem na BOK-u. po upływie 30 min od rozmowy zmieniono mi modulację na ADSL2+ i mam pełne 10 mb

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości