pytanie do konsultanta

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

kochamneostrade
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2015, 10:11
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: kochamneostrade » 27 lut 2015, 10:19

Witam. Kończy się umowa neostrady i nie wiem czy jest sens przedłużać, ponieważ, jest opcja do 10 mb/s a działa z prędkością maksymalną do 6,50 mb/s.
Problem jest ten sam co u większości użytkowników, czyli: Pierwsze tygodnie po podpisaniu umowy wyciągało 10mb/s potem spadło do 8 i teraz jak wspomniałem wcześniej do 6,50 mb/s. Czy da się coś zrobić w kierunku podwyższenia prędkości?
Obrazek


TytusXP
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 193
Rejestracja: 11 lis 2013, 11:38
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska / Gmina Mędrzechów
Kontakt:

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: TytusXP » 27 lut 2015, 11:06

W tę stronę nie, ale w przeciwną - i owszem.
I tak masz taką prędkość, jakiej ja nigdy nie będę miał.
Jak masz gdzie uciekać, to mozesz uciec, ale pamiętaj, że większość alternatywnych operatorów kupuje sygnał od Orange, więc na jedno wychodzi.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4979
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 27 lut 2015, 11:58

Pierwsze pytanie to parametry linii, modulacja, tłumienie, SNR.
Stan instalacji w domu.
Pewnie DLM przycial i pewnie mial powody.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


marcinek062
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 28 lut 2011, 22:12
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: marcinek062 » 12 mar 2015, 19:17

Witam 2 tyg. temu przedłużyłem umowę z opcji z 10 mb\s do 20mb\s i od marca umowa miała wejść w życie. Gdy dostałem dziś rachunek nie wiem dlaczego rachunek przyszedł taki duży dokładnie na kwotę 211 zł gdzie w zestawieniu jest napisane:
Neostrada do 20Mb- promocja Szybka Neostrada (24 mies.) - 10.03.2015-09.04.2015 - 59,00
Neostrada do 10 Mb - 10.03.2015-09.04.2015 - 120,00
Moje pytanie jest następujące dlaczego mi policzyli neostrade 10 mb jak już jej niby nie mam i dlaczego tak drogo. PS. mam jeszcze tel stacjonarny.


rqet621
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 164
Rejestracja: 07 sie 2011, 17:15
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: rqet621 » 19 maja 2015, 17:15

Co oznacza na livebox 3.0 "brak połączenia z internetem sprawdź konfiguracje urządzenia" a potem po połączeniu z internetem dioda internetu świecąca na żółto ?


Larus
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 208
Rejestracja: 27 lip 2005, 16:56
Numer GG: 0
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Larus » 14 wrz 2015, 11:56

Witam.
Czy mamy może kogoś na forum, kto byłby w stanie sprawdzić, co Orange ma namieszane w umowach w systemie ? Od sierpnia próbuje przedłużyć umowę na Neo - bezskutecznie. Pojawia się błąd w systemie i nie przepuszcza nic. Pojechałem nawet do salonu osobiście i to samo, pracownik nie był w stanie nic wprowadzić. Napisałem przez orange.pl, ale na razie cisza, a prawdę mówiąc wolałbym nie marnować pieniędzy na infolinię...

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4979
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 14 wrz 2015, 15:20

rqet621 pisze:Co oznacza na livebox 3.0 "brak połączenia z internetem sprawdź konfiguracje urządzenia" a potem po połączeniu z internetem dioda internetu świecąca na żółto ?


Która dioda dokładnie ?
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 14 wrz 2015, 16:12

best-boy pisze:
rqet621 pisze:Co oznacza na livebox 3.0 "brak połączenia z internetem sprawdź konfiguracje urządzenia" a potem po połączeniu z internetem dioda internetu świecąca na żółto ?


Która dioda dokładnie ?


Obawiam się, że po 4 miesiącach trudno będzie ci o odpowiedź na to pytanie :> A chodziło mu o diodę z literką "i" która świeci się na zielono, żółto i czerwono, w zależności od tego c się dzieje z netem, bo livebox 3.0 ma wyświetlacz a nie diody. Jeżeli świeci się na żółto to jest problem z loginem, bo synchronizacja jest nawiązana, inaczej by migało na czerwono.


rqet621
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 164
Rejestracja: 07 sie 2011, 17:15
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: rqet621 » 14 wrz 2015, 16:18

bbartek93 pisze:
best-boy pisze:
rqet621 pisze:Co oznacza na livebox 3.0 "brak połączenia z internetem sprawdź konfiguracje urządzenia" a potem po połączeniu z internetem dioda internetu świecąca na żółto ?


Która dioda dokładnie ?


Obawiam się, że po 4 miesiącach trudno będzie ci o odpowiedź na to pytanie :> A chodziło mu o diodę z literką "i" która świeci się na zielono, żółto i czerwono, w zależności od tego c się dzieje z netem, bo livebox 3.0 ma wyświetlacz a nie diody. Jeżeli świeci się na żółto to jest problem z loginem, bo synchronizacja jest nawiązana, inaczej by migało na czerwono.
Dzięki.


Yankee
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 29 mar 2008, 14:13
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: Yankee » 21 paź 2015, 20:16

Witam,

jaką prędkość mogę osiągnąć na takim łączu ?

Receive direction Send direction
Max. DSLAM throughput kbit/s 24544 1216
Min. DSLAM throughput kbit/s 12480 672
Attainable throughput kbit/s 21780 1184
Current throughput kbit/s 21239 888

Latency 6 ms 4 ms
Bitswap on on
Seamless Rate Adaptation off off
Impulse Noise Protection (INP) 0.3 1.7
Energy-saving mode L2 NA - -

Signal-to-noise ratio dB 8 7
Line attenuation dB 7 3
Power reduction dB 0 8
Carrier record A43 A43


marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 614
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: marcin_ketrzyn » 21 paź 2015, 20:30

Około 80
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420


chak31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 03 sie 2010, 13:36
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: chak31 » 31 paź 2015, 6:38

Witam. Jestem posiadaczem Funpacka z Neo 10mb, chciałem zwiększyć prędkość do 80mb i tu zaczynają się schody. Według Orange nie mogę mieć większej niż 20mb, chociaż to zależy od widzimisię systemu, jednego dnia max 10mb innego max20mb, ale moi sąsiedzi mogą mieć 80mb. Podłączeni jesteśmy do tego samego słupka i tej samej centrali, jeden sąsiad ma ok 7m krótszą linie, drugi ok 3m dłuższą. Więc jak to jest z tą Neostradą? Czy są jakieś szanse na 80mb? Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4979
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 31 paź 2015, 8:19

Może jest po prostu brak portów VDSL a może w cale nie jesteś na tej samej centrali.
Pokaż parametry linii.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


chak31
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 45
Rejestracja: 03 sie 2010, 13:36
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: chak31 » 31 paź 2015, 8:46

Może doprecyzuję. W mojej miejscowości centrala jest tylko jedna. Sąsiedzi mogą mieć 80mb, ale nie korzystają z neostrady, sprawdziłem również jaką prędkość mogą mieć inni mieszkańcy w okolicy 5 domów i okazuje się, że również może być 80mb, ale z tego co mi wiadomo nikt tu nie ma neostrady. Sprawdzałem na stronie Orange, czyżby był tam jakiś błąd?
Parametry linii z Liveboxa:
Prędkość synchronizacji DSL w górę 1059 Kb/s
Prędkość synchronizacji DSL w dół 12441 Kb/s
Margines szumu w dół 14.0 dB
Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji) 0
Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji) 0

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4979
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: pytanie do konsultanta

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 31 paź 2015, 12:18

Jeśli sprawdzasz po adresie a nie po nr telefonu / id neostrady - to możesz sobie wsadzić... ;) , takie sprawdzanie może uwzględnić centralę wioskę obok ale nie ma fizycznej możliwości się do niej wpiąć.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości