Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 04 gru 2013, 10:24

Czy to jest normalne że od 8 listopada 2013 roku do chwili obecnej nie mam ani Internetu z Nerwostrady ani telefonu tylko telefon a'la radio CB?
Technicy wzywani byli chyba z 15 razy-dotarli 2 razy- raz posiedzieli na słupie, drudzy wymienili połączenia w puszce.
Synchro jak było do momentu usterki ok. 8 - teraz nie ma go wogóle.
Podejrzewam że mnie wypięli z ADSL 2+ i od tego zaczęły się problemy.
Każą mi czekać do 11 grudnia na naprawę. Jakbym miał inną opcję-to nie ma sprawy-kończymy zabawę. Tylko że mieszkam poza miastem i jedyne linie to stare łącza TP.
Dla mnie miesiąc czasu to spokojnie można nową linię położyć.
Mam pytania:
1. Cierpliwie czekać do 11 grudnia czy robić awanturę codziennie?
2. Jeśli do 11 grudnia nie naprawią to w jaki sposób się od nich odciąć?

Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2013, 14:29 przez Użyszkodnik, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Scenic
Administrator
Administrator
Posty: 1338
Rejestracja: 29 sty 2011, 9:59
Numer GG: 0

Re: Technicy

Nieprzeczytany post autor: Scenic » 04 gru 2013, 13:21

Zmien tytuł tematu na jakis bardziej sensowny.
2+2=4

Obrazek

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Technicy

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 04 gru 2013, 13:58

Nie zgłaszaj awarii internetu tylko awarię telefonu, jakoś chętniej się nimi zajmują.
Skoro jest taka awaria że w słuchawce masz "cb radio" to normalne że nie będzie synchro i raczej nie ma to związku z mieszaniem w portach na centrali.
1. Cierpliwie czekać do 11 grudnia czy robić awanturę codziennie?
2. Jeśli do 11 grudnia nie naprawią to w jaki sposób się od nich odciąć?


Ja bym dzwonił codziennie, w ogóle dlaczego masz czekać do 11 grudnia, podali konkretny powód ?
Rozwiązanie umowy z powodu braku możliwości świadczenia usług, i nie ma żadnej kary.

Zmieniłem tytuł tematu.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji.

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 04 gru 2013, 14:24

Od 8 dzwoniłem co 48 godzin(gdy dostawałem smsa że jest naprawione).
Od 25 listopada dzwoniłem codziennie opierniczając po całości wszystkich jak leci.
Zgłaszam zawsze dwie awarie-zarówno nerwostrady jak i telefonu.
Nie podali konkretnego powodu - stwierdzono że usterka jest trudno usuwalna.
Treść smsa odebranego przeze mnie 29 listopada- Witamy. Uszkodzenie nr ......wymaga dodatkowego czasu na naprawę. Usuniemy je najpóźniej do 2013-12-11.Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy.Orange

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 04 gru 2013, 14:58

Pewnie muszą wymienić spory kawałek linii napowietrznej i może brakuje czasu tej konkretnej grupie interwencyjnej, bo tego to już nie robią ci sami technicy co chodzą po domach.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


k_e_m_o_t
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: 23 gru 2012, 22:02
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: k_e_m_o_t » 04 gru 2013, 15:28

monitowanie w kółko nic nie pomoże. Jeżeli technicy odpisali że zrobią do 11.12 to infolinia nic nie przyśpieszy.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 04 gru 2013, 15:35

Może dzięki temu zmniejszy się tłumienie które i tak było spore.
W takim razie czekam.
I nie omieszkam dać znać gdy cokolwiek się wyjaśni.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 11 gru 2013, 9:04

No i nie działa.
W dniu wczorajszym dzwoniąc na moją ulubioną partyline (801 505 505) otrzymałem informację, że usterkę usuną w maksymalnie 8 godzin.
Dziś dzwonię ponownie i kobieta na infolinii stwierdziła że do 23.59 mają czas.
Jak nie to kończę współpracę - mam tego serdecznie dość.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 12 gru 2013, 8:22

No i nie przyjechali.
Pomimo tego że usterka miała być naprawiona NAJPÓŹNIEJ do 11.12.2013 - nie było reakcji.
Zatem pozostaje się tylko pożegnać.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 12 gru 2013, 11:04

Zgłoś w BOK wypowiedzenie osobiście z dopiskiem - z powodu niemożliwości świadczenia usługi.

Być może technicy na drugi dzień spadną z nieba ;) i będą dzwonić konsultanci z przeprosinami :lol: a jak nie to i tak nic nie tracisz.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 12 gru 2013, 12:24

Zgłaszam.
Powiedziałem im wczoraj że stawiam ultimatum- albo do 20.00 widzę techników albo się pożegnamy.
Nie zrobiło to żadnego wrażenia.
Dziś idę do punktu zanieść im wypowiedzenie umowy.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 12 gru 2013, 12:44

Użyszkodnik pisze:Zgłaszam.
Powiedziałem im wczoraj że stawiam ultimatum- albo do 20.00 widzę techników albo się pożegnamy.
Nie zrobiło to żadnego wrażenia.
Dziś idę do punktu zanieść im wypowiedzenie umowy.


Nie zapomnij o dopisku bo ci jeszcze doliczą regulaminową karę.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
Użyszkodnik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 04 gru 2013, 10:07
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: Użyszkodnik » 12 gru 2013, 12:47

Z uwagi na niemożliwość świadczenia usług zarówno telefonii stacjonarnej jak i usługi Neostrada do 10 megabitów, opieszałość i pierdołowatość pracowników obsługi technicznej, wybitny wręcz przykład nieróbstwa pracowników podwykonawcy Orange Polska S.A., a także spychologię podczas monitowania kolejnych usterek na przedmiotowym numerze telefonu, wypowiadam umowę w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Od 8 listopada 2013 roku usługa Neostrada nie jest dostępna w jakości umożliwiające jakiekolwiek korzystanie z usługi. Podobnie rzecz się ma jeśli chodzi o telefon stacjonarny, który może z zewnątrz przypomina telefon, za to po włączeniu staje się pełnoprawnym radiem CB, pracującym w trybie AM (dla niekumatych: modulacji amplitudowej), z szumami uniemożliwiającymi prowadzenie normalnej rozmowy telefonicznej.
Mimo ponad 20 połączeń wykonanych na mój „ulubiony” numer telefonu 801-505-505, obsługa techniczna nie zrobiła NIC co mogłoby aktualny stan rzeczy poprawić.


Na razie tak to wygląda

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 12 gru 2013, 19:17

Albo im zależy żeby się ciebie pozbyć albo zaraz zadzwoni jakaś babka z działu reklamacji i będzie coś ściemniać :lol:
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 614
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Technicy , brak interwencji mimo monitów na 801 505 505

Nieprzeczytany post autor: marcin_ketrzyn » 12 gru 2013, 20:35

Mało to grzeczne, więc wątpię czy coś załatwisz ;)
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości