DLM

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

Topic author
123lol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 31 maja 2014, 22:08
Numer GG: 0

DLM

Nieprzeczytany post autor: 123lol » 31 maja 2014, 22:29

Dzien Dobry


Mam pewien problem, a mianowicie taki, ze podpisalem umowe na neostrade do 10mb/s, wszystko ladnie pieknie, linia trzymala 10mb pingi byly na poziomie 15-20, lecz po 2tyg (o ile sie nie myle mozna wtedy wypowiedziec umowe bez placenia kary) Sytuacja sie calkowicie zmienila predkosc spadla do 8mb, a ping wzrosl do 60, z predkoscia bym sie pogodzil, bo mi w zupelnosci wystarcza lecz ping uniemozliwia mi rozgrywke poniewaz przewaznie gram na zagranicznych serwerach i tam ping wynosi po 120, a co za tym idzie gra mi sie fatalnie, czytalem tutaj na forum, ze restart DLM nie zalatwi sie telefonicznie, bo na infolini tylko zresetuja polaczenie, a wiec napisalem przez moje konto na orange do nich, ze prosze o restart dlm, bo nowy router, bo tamto.. :D i o dziwo po 3dniach predkosc wrocila do pelnego 10mb, a pingi do 15-20 polskie serwery, a zagraniczne 40-60, wiec tutaj juz sobie moglem przyjemnie grac, tylko, ze ta przejymnosc nie trwala dlugo, bo po ok 3tyg, predkosc znow spadla do 8mb, a pingi wrocily do 60 na polskich, a na zagranicznych po 100-120, wiec pomyslalem, ze napisze 2 raz, napisalem, ze prosze o restart 2dnia na moim koncie orange wyskoczylo, ze zostalo to zrealizowane, lecz napewno nie zostalo to zrealizowane, poniewaz predkosc zostala ta sama, a pingi sa jeszcze gorsze, 80polskie, zagranica 180...


Postanowilem dzialac, a wiec zabralem sie za przeszukiwanie forum, i znalazlem pewne informacje o tym, ze mozna wylaczyc ten caly DLM i ustawic sobie predkosc na sztywno, a wiec ustawil bym sobie te 8mb ktore mi w zupelnosci wystarcza oraz ktore jest stabilne (nie zrywa polaczenia) lecz nie wiem czy jesli to zrobie, a oni mi ustawia to na sztywno czy pingi bd na takim zamym poziomie jak wczesniej czyli 20, bo jesli okaze sie, ze to mi nic nie dalo, a wrecz pogorszylo to juz sie zalame calkowicie, dzwonilem jeszcze na infolinie z zapytaniem o przelaczenie mnie do najblizszej centrali, pani na poczatku byla bardzo mila, lecz jak o to zapytalem od razu glos jej sie zmienil, byla po prostu nie "grzeczna" i powiedziala, ze trzeba napisac jakis list oczywiscie nie podala zadnych informacji, gdzie co i jak...


Bardzo was prosze o pomoc co moge zrobic, oraz czy mozna jakos to sprawdzic czy sa jakies blizsze centrale niz ta do ktorej jestem podlaczony..


Parametry linii ASDL2 - http://iv.pl/images/22253984219171582087.png
Parametry linii ASDL2+ - http://iv.pl/images/33749586428422778951.png



Przepraszam, ze napisalem to tam bardzo chatycznie, ale mysle, ze rozumiecie o co mi chodzi.


Pozdrawiam.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 7 gości