Rezygnacja z usługi

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

Topic author
lukcio27
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 27 lip 2010, 9:29
Numer GG: 0

Rezygnacja z usługi

Nieprzeczytany post autor: lukcio27 » 18 cze 2014, 15:08

Posiadam Neostradę 10Mb/s z telewizją,a umowa kończy mi się z końcem września tego roku(umowa na 2 lata,a usługa Neostrada 10Mb/s+tv aktywowana 01.10.2012). Chciałem zrezygnować z usługi tv i przejść wyłącznie na sam internet bez żadnych dodatkowych usług zmieniając prędkość z 10Mb/s na 20Mb/s(taką max prędkość Neostrady mogę mieć na posiadanym łączu). Dowiedziałem się(konsultant z Orange dzwonił),że rezygnując z usługi tv i przechodząc na samą Neostradę muszę napisać podanie do Orange,że rezygnuję z usługi tv i przechodzę na samą Neostradę(zmieniając jej prędkość na 20Mb/s) i mam oddać sam dekoder,a livebox u mnie zostaje.
Jak jest dokładnie z rezygnacją z usługi tv i przejściem na sam internet,czy rzeczywiście mam oddać sam dekoder,a livebox u mnie zostaje.Jak to jest z przejściem na sam internet rezygnując z usługi o jakiej piszę ze zmianą prędkości, chodzi mi o to ile czasu czeka się by mieć sam internet,jeśli jak pisałem rezygnuję z usługi tv i przechodzę wyłącznie na sam internet i zmieniam prędkość z obecnych 10Mb/s na 20Mb/s???

Mam nadzieję,że dobrze zatytułowałem temat i dokładnie opisałem. Jeśli taki temat był już poruszany na forum to przepraszam.

Proszę o bardzo dokładną i możliwie szybką odpowiedź Dzięki


k_e_m_o_t
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 138
Rejestracja: 23 gru 2012, 22:02
Numer GG: 0

Re: Rezygnacja z usługi

Nieprzeczytany post autor: k_e_m_o_t » 22 cze 2014, 22:21

Generalnie najlepiej albo zgłosić się do salonu (wtedy zostwiasz pismo z rezygnacją z usługi TV) albo zadzwoń na infolinię z tym że poproś o przełączenie do działu utrzymania bo konsultanci na pierwszej linii z reguły nie mogą realizować zamówień gdzie TV jest odłączana. Dział utrzymania może przygotować dokumenty na samą neo, dodać do tego jeszcze jakiś gadżet i wysłać do Ciebie kurierem. Od 1.10.2014 będziesz miał 14 dni na zwrócenie dekodera i liveboxa do salonu. Jeżeli chcesz pozostać przy LB to musisz to zgłosić podczas omawiania warunków umowy ( z tym że wtedy będziesz za niego płacił 10,08 \m-c).

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości