ID i PIN

Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)

JayCee
Weteran
Weteran
Posty: 1362
Rejestracja: 10 sty 2005, 11:46
Numer GG: 0
Lokalizacja: Tubylec
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: JayCee » 04 sty 2006, 17:15

lysy86, byłem przekonany, że ten przyklejony to inny przyklejony Wink coś mi sie pomerdało albo tamtego ktoś już wyczyścił. Ok nie ma tematu, można pokasować.
Ðί§Çů§§ίơŋ MðÐêrå†ðr
In the long run we're all dead ;}


PIKeR
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 98
Rejestracja: 05 lut 2005, 12:06
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: PIKeR » 06 lut 2006, 19:47

lysy86 pisze:JayCee, a numer umowy skąd wezmiesz Wink ?

Na rachunku jest.
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika

mircal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 30 mar 2006, 20:25
Numer GG: 0
Lokalizacja: Tarnów

Nieprzeczytany post autor: mircal » 02 kwie 2006, 20:53

Znajomy zgubił wszystkie papiery i wszystkie te informacje zdobyłem przez telefon, pod 0801 321 123 dowiedziałem się jaki jest numer umowy, a potem podałem ten numer pod 0800 102 102 i dostałem reszte informacji, mozliwe też, że było odwrotnie, ale to działa :]


NEOTECH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:50
Numer GG: 0

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: NEOTECH » 11 sie 2007, 1:04

Powiem wam jak to należy zrobić:

1. Dzwonicie na 0 800 102 102
2. Gadacie że chcecie odzyskać parametry dostępowe do NEO lub ID i PIN
3. Jeżeli nie macie numeru umowy (zamówienia) weryfikują was poprzez podanie nr PESEL oraz numeru ewidencyjnego abonamenta (dostępny na rachunku z TP)
4. Podadzą wam nr umowy
5. Wchodzicie na stronę http://www.rejestracja.neostrada.pl i tam odzyskacie ID i PIN
6 Wchodzicie na stronę http://www.panel.neostrada.pl i tam zmieniacie hasło do loginu do neo

WSIO :D Nie zapomnijcie podziękować konsultantowi :P

Awatar użytkownika

Ashal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 29 paź 2007, 7:19
Numer GG: 0

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: Ashal » 07 lis 2007, 7:07

Mówienie, że po zgubieniu umowy jedynym wyjściem jest wycieczka do telepunktu to czyste wprowadzanie ludzi w błąd. Wystarczy zadzwonić na 9393 i poprosić o odzyskanie danych z umowy co po weryfikacji danych się zwyczajnie odbywa.

Później jak było pisane wyżej, łączymy się na parametrach rejestracyjnych i na nich http://www.rejestracja.neostrada.pl (tam link pobierz, wypepłniamy formularz i voila, w razie problemów - 800102102). Jak nie mamy parametrów dostępu to z numerem ID i PIN na http://www.panel.neostrada.pl (bedac ciagle polaczonym na rejestracyjnych) i gotowe.

edit:
Polecam też zapoznanie się z konsekwencjami np. zniszczenia dokumentu urzędowego ;)

Awatar użytkownika

markooff
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 644
Rejestracja: 13 lis 2007, 23:38
Łącze: Multimo
Numer GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: markooff » 14 lis 2007, 0:47

Aha ...tylko pamietamy o tym ze niektore przegladarki posiadaja ronwniez cache ...:) :D :P
To dziala i potrafi uprzykrzyc zycie - szczegolnie w przypadku bledow przy wielokrotnym wpisywaniu ID /PIN.
Wtedy najlepiej skorzystac z funkcji "wyczysc cache" albo wlaczyc Starego Dobrego znienawidzonego IE :P :D

Pozdrawiam
Feel FREE...
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


sonderkomander
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 14 gru 2007, 12:15
Łącze: Neostrada
Numer GG: 512

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: sonderkomander » 14 gru 2007, 12:56

Wystarczy zadzwonić na 0800 102 102 jak podasz nr ewidencyjny albo pesel to gosc ci poda nr umowy i póżniej http://www.rejestracja.neostrada.pl tam odzyskasz id i pin i póżniej http://www.panel.neostrada.pl, a jeśli chodzi o 9393, to tam ci podadzą, ale 0800 tez ci poda,


norbert_ramzes

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: norbert_ramzes » 15 gru 2007, 16:58

markooff pisze:Aha ...tylko pamietamy o tym ze niektore przegladarki posiadaja ronwniez cache ...:) :D :P
To dziala i potrafi uprzykrzyc zycie - szczegolnie w przypadku bledow przy wielokrotnym wpisywaniu ID /PIN.
Wtedy najlepiej skorzystac z funkcji "wyczysc cache" albo wlaczyc Starego Dobrego znienawidzonego IE :P :D

Pozdrawiam


To właśnie IE najczęściej ma problemy z cache :idea:

Awatar użytkownika

markooff
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 644
Rejestracja: 13 lis 2007, 23:38
Łącze: Multimo
Numer GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: markooff » 25 gru 2007, 1:36

norbert_ramzes pisze:To właśnie IE najczęściej ma problemy z cache

Owszem :)
choc nie tak dawno przez 10 min wpisywalem z klientem ID i PIN
do upadu, kiedy sobie przypomnialem ze ...FF ma cos takiego jak cache'owanie passwordow i wogole cache . Poniewaz klient byl z tych mniej wyedukowanych wiec dalem sobie spokoj z tlumaczeniem mu gdzie ma i jak to wylaczyc w FF
tylko odpalilem panel.neostrada.pl pod IE i poszlo jak z bicza strzelil.

Pozdrawiam
Feel FREE...
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek


Batura
Wiarus
Wiarus
Posty: 1862
Rejestracja: 27 sty 2008, 12:27
Łącze: DSL TP
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: Batura » 21 sie 2009, 11:59

norbert_ramzes pisze:To właśnie IE najczęściej ma problemy z cache :idea:


Jak się ktoś pomyli w ten sposób, że zamiast dużej litery wpisze mała albo na odwrót to ma przerąbane.
http://doodoosh.neostrada.pl/login.html
http://zboj.lamignat.prv.pl
Klient po przepięciu modemu do innego USB stwierdził:
Włączył mi się teraz prokreator znajdowania nowego sprzętu.


grrubas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: 21 kwie 2010, 16:53
Łącze: Neostrada
Numer GG: 6553789

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: grrubas » 21 kwie 2010, 16:58

teraz po weryfikacji wysylane jest haslo smsiakiem, a login jest przekazywany telefonicznie


Batura
Wiarus
Wiarus
Posty: 1862
Rejestracja: 27 sty 2008, 12:27
Łącze: DSL TP
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: Batura » 01 maja 2010, 13:36

Co Ci duzo pomoże jak nie jesteś weryfikantem.
http://zboj.lamignat.prv.pl
Klient po przepięciu modemu do innego USB stwierdził:
Włączył mi się teraz prokreator znajdowania nowego sprzętu.


finger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: 30 maja 2010, 11:10
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 5510993

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: finger » 30 maja 2010, 11:20

Nie ma żadnego problemu, wystarczy że właściciel przedzwoni na 19393 i poda osoby które są upoważnione do wszelkich zmian w jego imieniu i już jesteś weryfikantem.


cezary
Bywalec
Bywalec
Posty: 343
Rejestracja: 24 paź 2006, 21:24
Lokalizacja: Łódź

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: cezary » 07 wrz 2010, 17:21

Chciałem się zalogować, podałem id i pin, później znowu jakaś weryfikacja i ...

Obrazek

Sami nie wiedzą czego chcą...
ObrazekObrazekObrazek


Batura
Wiarus
Wiarus
Posty: 1862
Rejestracja: 27 sty 2008, 12:27
Łącze: DSL TP
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: ID i PIN

Nieprzeczytany post autor: Batura » 22 wrz 2010, 21:29

Klikasz anuluj
http://zboj.lamignat.prv.pl
Klient po przepięciu modemu do innego USB stwierdził:
Włączył mi się teraz prokreator znajdowania nowego sprzętu.

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 5 gości