Wypowiedzenie umowy

Tablica o usłudze Net24 Netii
Ricki
Bywalec
Bywalec
Posty: 344
Rejestracja: 23 sie 2005, 9:08
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja: Rawicz

Wypowiedzenie umowy

Nieprzeczytany postautor: Ricki » 29 sty 2013, 18:23

Mam pytanie dotyczące wypowiedzenia umowy w Netii. Aktualnie umowa od pół roku jest na czas nieokreślony i nie wiem jaki mam wpisać termin wyłączenia usługi. Ma to być z końcem lutego? Na jaki adres wysyła się wypowiedzenie? Z góry dziękuję za informacje.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


maciejnet
Bywalec
Bywalec
Posty: 415
Rejestracja: 11 kwie 2005, 17:49
Łącze: Net24
Lokalizacja: 77

Re: Wypowiedzenie umowy

Nieprzeczytany postautor: maciejnet » 29 sty 2013, 23:42

Najlepiej jeśli takie pytania zadasz bezpośrednio na info@netia.pl. Nie wiem czy z lenistwa czy wygodnictwa nie chce Ci się zajrzeć na stronę Netii (podpowiem: http://www.netia.pl) i znaleźć tam adresu do wysyłki dokumentów. Umowę możesz wypowiedzieć w każdej chwili z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
Obrazek
Obrazek
Posiadane łącze: Netia 900 mbit/s
Posiadany router: Huawei HG8245Q Router ONT Combo

Ricki
Bywalec
Bywalec
Posty: 344
Rejestracja: 23 sie 2005, 9:08
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja: Rawicz

Re: Wypowiedzenie umowy

Nieprzeczytany postautor: Ricki » 15 mar 2013, 17:51

Wysłałem wypowiedzenie na adres korespondencyjny, niestety jest to skrzynka, więc brak możliwości potwierdzenia odbioru. Po tygodniu Netia nadal ponoć nie miała mojego pisma. Na szczęście skan wypowiedzenia wysłany na email pomógł i dostałem potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia. Internet BSA i telefon w TP będzie działał do końca kwietnia. W związku z tym, iż trwałoby to wszystko zbyt długo zamówiłem LLU bez telefonu (koszt nowego przyłącza 210zł), już otrzymałem potwierdzenie sms o dostarczeniu umowy przez kuriera do Netii, oraz telefon potwierdzający dane osobowe i upewnienie się, czy na ten numer mają kontaktować się technicy. Mam w związku z tym pytania do osób, które zamawiały internet Netii LLU, jak teraz będzie odbywał się cały proces? Rozumiem, że technicy muszą podłączyć drugą linie, następnie wykreować port i zgłosić to do operatora, a ten wyśle do mnie Spota i poda datę aktywacji? Ponoć cały proces ma trwać do czterdziestu dni roboczych? Akurat na przełomie kwietnia i maja wyjeżdżam do Zakopanego na dwa tygodnie i nie będzie mnie w domu, gdyby w tym czasie usługa została uruchomiona to mogę ją aktywować po powrocie, czy sama się uruchomi? Gdy zamawiałem internet w Netii BSA na początku 2007 roku wyglądało to zupełnie inaczej niż obecne zamówienie z udziałem kuriera.

-=pUnIsHeR=-
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 251
Rejestracja: 23 mar 2007, 0:01

Re: Wypowiedzenie umowy

Nieprzeczytany postautor: -=pUnIsHeR=- » 14 wrz 2013, 12:59

A czy z powodu np. częstego rozłączania się internetu wskutek burz, opadów deszczu, czy też upałów, można rozwiązać umowę na czas nieokreślony ze skutkiem natychmiastowym? Na infolinii potwierdzają, że jest problem. A aktualnie mam alternatywnego operatora, który jest w stanie przebudować moją linię i uruchomić usługę o lepszej jakości. Chciałbym uniknąć tych 30 dni w zawieszeniu.
Obrazek

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „Netia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości