ile trzeba czekać?

Tutaj dowiesz się wszystkiego o DSL TP

Topic author
wiesiol123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:32
Numer GG: 0

ile trzeba czekać?

Nieprzeczytany post autor: wiesiol123 » 04 mar 2011, 18:21

Jak w pytaniu po podpisaniu ile trzeba czekac na technikow z TP aby sie zjawili i zrobili swoje.Zamowiłem w firmie nowa promocje DSL Sprinter(wariant rozszerzony z routerem i instalacja) na poczatku lutego wywiad techniczny trwal dlugo i w koncu w ubiegly poniedzialek podpisalem umowe w punkcie TP.Konsultant z ktorym podpisalem umowe powiedzial,że już wysyla technikow ale jak narazie w poniedzialek miną 2 tyg. i skucha.Wczoraj dzwonilem na 9330 i mila pani zapowiedziala,że zorientuje sie co i jak i oddzwoni i jak narazie skucha.Zależy mi na szybkim zrealizowaniu umowy bo dla firmy potrzebny jest stale IP.Z kim rozmawiac w TP,żeby to przyspieszyć i jak u forumowiczow przebiegala realizacja umowy na dsl jeśli można spytać?


Topic author
wiesiol123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:32
Numer GG: 0

Re: ile trzeba czekać?

Nieprzeczytany post autor: wiesiol123 » 10 mar 2011, 11:43

Nikt nie pisze ale post czytany wielokrotnie więc pokuszę się o opisanie poziomu obsługi przez TP.Wspomniane zamówienie DSL-sprinter zamówione zostało w siedzibie firmy jak i oddziale firmy w innym mieście na oddzielnych umowach.Wczoraj zjawił sie technik w oddziale firmy zamontował router podłączył i poinformował,że trzeba wezwać informatyka do skonfigurowania sieci i routera zostawił router z migającą kontrolką i brakiem internetu .Nieświadoma pracownica podpisala protokół odbioru nie wiedząc,że w umowie został zamówiony router z instalacją.Natomiast w siedzibie firmy nadal nikt się nie zgłosił tylko wczoraj dzwonił technik z zapytaniem kiedy może przyjść odpowiedziałem,że kiedy chce bo firma czynna jest od 7-20 .W dalszej części rozmowy wynikło,że on ma tylko modem podstawowy bo taki mu przysłano :shock: (skąd przecież firma mieści się w mieście wojewódzkim)i teraz on musi go odesłać i w związku z tym bedzie dzwonił kiedy może przyjść.Jestem zszokowany działaniem TP i własnie udaję się do punktu celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji cdn.

Awatar użytkownika

bohdan
Donator
Donator
Posty: 269
Rejestracja: 18 mar 2006, 0:18
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: ile trzeba czekać?

Nieprzeczytany post autor: bohdan » 10 mar 2011, 23:09

1. Nie techników z TP, tylko monterów z firm partnerskich.
2. Monter miał pokazać osobie kompetentnej, że internet działa na swoim laptopie, a konfiguracją sieci i komputerów klienta ani TP, ani firmy partnerskie TP się nie zajmują (jak sobie wyobrażasz odpowiedzialność TP lub partnera TP za uszkodzenie sieci, komputerów lub utratę danych, która by mogła nastąpić w wyniku próby konfiguracji sieci i urządzeń klienta przez montera).


nijel
Weteran
Weteran
Posty: 1088
Rejestracja: 13 cze 2006, 10:44
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Re: ile trzeba czekać?

Nieprzeczytany post autor: nijel » 10 mar 2011, 23:31

wiesiol123 pisze:Wczoraj zjawił sie technik w oddziale firmy zamontował router podłączył i poinformował,że trzeba wezwać informatyka do skonfigurowania sieci i routera zostawił router z migającą kontrolką i brakiem internetu .Nieświadoma pracownica podpisala protokół odbioru nie wiedząc,że w umowie został zamówiony router z instalacją.


Konfiguracja sieci LAN klienta to chyba raczej oddzielna usługa niż dostęp do internetu. Z drugiej strony jeśli rzeczywiście został dostarczony router to wystarczyło podłączyć kompa, IP jest pobierane automatycznie z DHCP. Jeśli jednak to był zwykły modem to wystarczyło wpisać IP publiczne na kompie. Nie wymaga to jakiejś skomplikowanej wiedzy informatycznej, ani ukończenia studiów o takim kierunku. "Router z instalacją" to też raczej instalacja samego routera w lokalu, a nie sieci LAN, to w ogóle dwie różne sprawy.


Topic author
wiesiol123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:32
Numer GG: 0

Re: ile trzeba czekać?

Nieprzeczytany post autor: wiesiol123 » 11 mar 2011, 8:41

Zgadzam się z przedmówcami jeśli chodzi o kwestię konfiguracji sieci po zainstalowaniu routera ja o tym nie wiedziałem.Z drugiej strony powinna być jakaś informacja ze strony TP,że instalacja routera nie obejmuje konfiguracji sieci.Studiów w tym kierunku też nie trzeba kończyc ale może się zdarzyć,że w biurze pracuje osoba ,która nie ma o tym bladego pojęcia i firma zostaje bez internetu zanim odwiedzi ją osoba kompetentna.Co do zamówienia routera z rozszerzeniem to jednak wina TP bo w zleceniu ktoś się "walnął" mimo,że w umowie zamówiony był w/w wspomniany router.Tymczasem wszystko już pracuje jak powinno i temat można zamknąć.

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość