Zaniżone synchro

Tutaj dowiesz się wszystkiego o DSL TP

Topic author
max300
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2008, 11:15
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Zaniżone synchro

Nieprzeczytany post autor: max300 » 04 sie 2016, 22:06

Witam!
Mam pytanie do kolegów techników od DSL . Chodzi o to czy jeśli uszkodzony router przez 2 dni próbował się synchronizować i za chwile rozłączał się i tak w kółko, jakiś "mechanizm" spowodował, że obecnie na nowym routerze mam zaniżone synchro mimo nie zmienionych parametrów linii pozwalających na co najmniej dwukrotnie większy transfer. Drastycznie to widać na Uploadzie (Neo do 10Mbps) Tłumienie 8,7dB, Margines szumu 29,7dB synchro 413kbps zamiast 1266kbps Download 17/15dB synchro 10,400 zamiast 12,500

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zaniżone synchro

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 05 sie 2016, 9:14

Dzwoń na infolinię
510 600 600
lub
801 505 505
Powinni bez problemu zresetować port.
Powiedz że miałeś awarię routera i prosisz o reset DLM bo masz obciętą szybkość połączenia.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
max300
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 30 lis 2008, 11:15
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Zaniżone synchro

Nieprzeczytany post autor: max300 » 05 sie 2016, 13:36

Już to załatwione. Dodatkowo dowiedziałem się, że teoretycznie "automat" w ciągu tygodnia powinien sam przywrócić pełne synchro po "upewnieniu się o stabilności linii". Co do telefonu 801 505 505 to obecnie loteria, na kogo się trafi, kiedyś jak dzwoniłem to z reguły kompetentny technik potrafił taki temat załatwić "od ręki", obecnie, mimo że to płatna linia odbiera ktoś, kto potrafi tylko "klepać regułki" i nie docierają do niego proste komunikaty, albo nie ma kompetencji, uprawnień, dostępu i kończy się na przyjęciu zgłoszenia (ze straszeniem, że jeśli okaże się nieuzasadnione to 39zł.).
Na szczęście oddzwonił człowiek, z którym temat został załatwiony w 5 minut.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zaniżone synchro

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 05 sie 2016, 13:53

Poprosił/a kolegę zza ścianki o pomoc ;)
Kiedyś im epopeję napisałem przez formularz zgłoszeniowy to na drugi dzień rano oddzwonił koleś i to rozgarnięty :mrgreen: widocznie nikt inny nie rozumiał co tam napisane (to jest dobry patent na nich) w sprawach mało pilnych, napisać zgłoszenie takim językiem żeby byle kto nie zrozumiał :lol: :mrgreen:
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości