Strona 3 z 3

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 30 paź 2012, 17:32
autor: Nikita_Bennet
tylko że TPSA nic więcej nie chce dać ;)
a w innych operatorów bawić się nie chcę, a jak się targować skoro nie ma do czego porównać?
No właśnie. Grunt że łapie się to w moim budżecie.
Jeszcze nie wiem jak to jest z tą umową po zakończeniu okresu promocyjnego czy przechodzi na czas nieoznaczony czy przedłuża się na następny rok.

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 30 paź 2012, 18:32
autor: _Puma_
U mnie na umowie jest że przechodzi na kolejny okres ale gdy podpisywałem jakiś aneks to tam z kolei było napisane że na czas nieokreślony przechodzi.

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 30 paź 2012, 19:31
autor: Nikita_Bennet
_Puma_ pisze:U mnie na umowie jest że przechodzi na kolejny okres ale gdy podpisywałem jakiś aneks to tam z kolei było napisane że na czas nieokreślony przechodzi.
A dawno temu podpisaywałeś?

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 31 paź 2012, 8:35
autor: _Puma_
6.10, z tym że po kilku dniach podpisałem jakiś aneks bo pokręcili i w systemie mieli inny abonament niż zamawiałem a tam już było napisane że po okresie 2 lat przechodzi na umowę bez terminową.

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 31 paź 2012, 15:04
autor: Nikita_Bennet
thx. Mnie natomiast zastanawiało skąd mam różne terminy zakończenia usługi telefonicznej i internetowej, coś tam pan na infolinii mówił że wynika to z różnego czasu przejęcia od TPSA numeru ale z tego co wiem byłem w netii 2 lata więc numeru nie przejmowali ;) (teraz jestem z nimi 4 rok i chyba przedłużę o następne 2 latka).

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 31 paź 2013, 8:10
autor: zoeyku
Fakt miało być za telefon

Re: Wybor operatora na telefon stacjonarny

: 09 sty 2018, 8:42
autor: adelec14
VanHelsing pisze:Czy ja wiem czy jest jakaś większa różnica.
Na podstawie Netii stwierdzam, że reklamacje na WLR zgłoszone przez WWW są mielone krócej niż te dotyczące BSA Monte escalier électrique (te lepiej zgłaszać telefonicznie).
Widocznie konsultanci od WLR są mniej obciążeni.

A tak BTW, ktoś się orientuje czy telefon w TP jest jeszcze usługą powszechną, bo chyba miało się to w 2011r. skończyć?

Myślę, że odwrotnie, ale opinia wszystkich, a następnie skargi są rozpatrywane szybko.