Jak to się je? Internetowy formularz i co dalej?

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

Topic author
Marioz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2004, 14:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Konstantynów
Kontakt:

Jak to się je? Internetowy formularz i co dalej?

Nieprzeczytany post autor: Marioz » 06 mar 2007, 8:38

Witam... W czwartek rano złożyłem zamówienie na multimo przez formularz na stronie www. Co teraz? Sądziłem, że ktoś od razu do mnie zadzwoni, ale niestety... zero odzewu ze strony GTS (mamy już wtorek!), dlatego zastanawiam się jak było u Was? Czy po złożeniu formularza po prostu mam czekać na umowę która przyślą pocztą? Ile to wszystko może trwać? Ile potrwa zanim uruchomią mi internet?
ps
Mam stary modem Sagema, czy na nim będzie chodziło multimo 1mbit? czy trzeba będzie poprzestawiać w nim jakieś parametry aby chodziło optymalnie?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź!
Marioz
GG: 276139 Obrazek

Awatar użytkownika

ow_ad
Donator
Donator
Posty: 422
Rejestracja: 28 lut 2007, 23:44
Łącze: Net24
Numer GG: 6668115
Lokalizacja: Dąbrowa Białotocka

Nieprzeczytany post autor: ow_ad » 06 mar 2007, 11:06

Ja bym wypełnił ten formularz jeszcze raz, ja wypełniałem formularz na www koło godziny 22 a następnego dnia koło 13 zadzwoniła do mnie pani potwierdzić zamówienie.
Zadzwoń do nich na infolinię niech sprawdzą czy doszło twoje zamówienie, a jak go nie maja to złóż je tam: przygotuj sobie od razu fakturę z tpsa bo oni pytają się o dane osobowe, pesel i nr ewidencyjny w tpsa.
Na umowę poczekasz pewnie tydzień (chyba że teraz wysyłają szybciej), chociaż pani będzie zapewniać że dostaniesz ją bardzo szybko.
Odeślij podpisaną umowę do nich najlepiej priorytetem.
Czekaj, czekaj, czekaj ... a w międzyczasie dzwoń na ich infolinie i dopytuj się co się dzieje z twoim zamówieniem.

Ja już czekam od 21.02 (zamówienie), 27.02 dostałem i odesłałem umowę, 2.03 poszło zapytanie do tpsa.
Multimo 1M :)
Obrazek


moltimo.go.pl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 04 mar 2007, 20:29
Łącze: Wawtel
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: moltimo.go.pl » 06 mar 2007, 11:45

Bez sensu wysyłać formularz i czekać na telefon żeby wszystko potwierdzić. Nie lepiej złożyć zamówienie telefonicznie? To nie boli.
Dziecko multimo - myśli, że nieco słabszy transfer jest spowodowany "zawirusowaniem" komputera, a jedyna rada to reinstalacja systemu.


Topic author
Marioz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 sty 2004, 14:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Konstantynów
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: Marioz » 06 mar 2007, 12:18

no dobra... to dzisiaj do nich zadzwonię... a co odnośnie tego modemu Sagema? będzie chodził? :>
Marioz
GG: 276139 Obrazek


cz3siu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 17 lut 2007, 10:19

Nieprzeczytany post autor: cz3siu » 06 mar 2007, 12:42

tak

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość