brak synchronizacji modemu

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

Topic author
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2007, 8:23
Łącze: Net24

brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: adams » 13 mar 2007, 9:22

ktos tez ma ten problem? tp odpowiedziala pozytywnie na zapytanie multimo /09.03/, usluga dostepna od 12.03, tego dnia tez pobralem login i haslo...ale polaczyc sie nie moge bo od kilku dni jedna z diod nie swieci swym blaskiem Wink, dodzwonienie sie na infolinie techniczna graniczy z cudem /wczoraj 3 godziny wydzwaniania bez efektu Smile/

Awatar użytkownika

YoKi
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: 08 mar 2007, 16:54
Łącze: Net24
Lokalizacja: Łukow albo jak kto woli UKF
Kontakt:

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: YoKi » 13 mar 2007, 9:37

Kolego trzeba uzyc opcji szukaj Wink Tego na ten temat na forum jest pelno!!
Rezygnacja z MULTIMO 27 marca
neo 2048 ktora narazie chodzi jak 256 Sad... Sad


kantona
Bywalec
Bywalec
Posty: 341
Rejestracja: 02 mar 2007, 9:11
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: kantona » 13 mar 2007, 11:26

MI w Multimo powiedzieli że TP przygotowało linię - a w TP mi powiedzieli że jeszcze nie przygotowali i kontrolka na modemiw sobie mruga u mruga


sebos_krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 01 lut 2007, 10:48
Numer GG: 0
Lokalizacja: krk

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: sebos_krk » 13 mar 2007, 12:05

mam to samo. w multimo wysłali reklamacje do tp i dzisiaj mam mieć podobno zrobione. jedyny plus to fakt że dostałem numer zgłoszenia i w multimo i w tp. zobaczymy jak będzie


Topic author
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2007, 8:23
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: adams » 13 mar 2007, 12:37

sebos_krk pisze:w multimo wysłali reklamacje do tp i dzisiaj mam mieć podobno zrobione.


po trzech dniach czekania? moje zgloszenie dzis gts przyjal a czas oczekiwania liczone ma byc od jutra...

sebos_krk pisze:jedyny plus to fakt że dostałem numer zgłoszenia i w multimo i w tp. zobaczymy jak będzie


mojego zgloszenia tp w ogole nie chciala przyjac, powiedzieli ze moim operatorem jest energis i to im musze zglosic awarie, a dopiero gts kontaktuje sie z tp...


sebos_krk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 01 lut 2007, 10:48
Numer GG: 0
Lokalizacja: krk

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: sebos_krk » 13 mar 2007, 12:42

bo to gts mi podał numer zgłoszenia jakie mu tp przydzieliła. tp ma 24 godziny robocze na rozwiązanie problemu czyli do końca dzisiejszego dnia


GoodEvil
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 63
Rejestracja: 03 mar 2007, 12:21

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: GoodEvil » 13 mar 2007, 14:45

Zakladajac ze dziennie jest 8 godzin tak wiec 3 dni. Takie informacje uzyskalem od TPSA wiec juz sam niewiem ile trwa reklamacja. Niechce martwic nikogo ale w moim przypadku reklmamcja wrocila z informacja ze wszystko jest dobrze po stronie TPSA a ja nadal niemam netu. Co straszne musialem kolejna reklamacje zlozyc na reklamacje Smile i znowu dni czekania.....


Topic author
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2007, 8:23
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: adams » 16 mar 2007, 12:51

dzis o 16ej /bo zakladam ze pracuja od 8ej Laughing / mija termin mojej reklamacji. nawet nie licze ze wroce do domu i zastane dwie swiecace ciaglym swiatlem ikonki Cool . tpsa wydzwania ze maja dla mnie propozycje powrotu... zastanawiam sie czy dla tych 20 zl warto tyle czekac na multimo, bo co by nie mowic na tp nie mialem z nimi problemu - procz duzych rachunkow Wink


kantona
Bywalec
Bywalec
Posty: 341
Rejestracja: 02 mar 2007, 9:11
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: kantona » 16 mar 2007, 12:54

Tylko nie zapominaj że czas realizacji reklamacji jest liczony od dnia jej przyjęcia a nie od dnia jej złożenia - czyli w moim przypadku było tak: 9 marca złożyłem reklamację a 12 ją dopiero przyjęli - niestety do dziś nic z tym nie zrobiono - i nie mam synchronizacji


Topic author
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2007, 8:23
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: adams » 16 mar 2007, 13:04

kantona pisze:Tylko nie zapominaj że czas realizacji reklamacji jest liczony od dnia jej przyjęcia a nie od dnia jej złożenia - czyli w moim przypadku było tak: 9 marca złożyłem reklamację a 12 ją dopiero przyjęli - niestety do dziś nic z tym nie zrobiono - i nie mam synchronizacji
[[/quote]

ja zlozylem 13ego i kazano mi liczyc 24h od 14go czyli od dnia nastepnego po dniu zlozenia. U ciebie dniem nastepnym byla sobota wiec pewnie dlatego liczone masz od 12go...choc i tak w srode powinno byc u Ciebie po sprawie...


the_molka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: 16 mar 2007, 8:43

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: the_molka » 16 mar 2007, 13:22

@kantona
pocieszę cię że u mnie sprawa ciągnie się już 2 tygodnie zgłaszałem na multimo i 9393, mają burdel i jedna usterka zawarta jest w 3 zgłoszeniach co dzień ktos dzwoni do domu w czasie gdy jestem w pracy i nie ma kompetentnej osoby do rozmowy z nimi, podanie numeru komorkowego nie załatwiło sprawy bo nikt nie dzwonił... no może poza panem w sprawie liveboxa, którego oddałem miesiąc temu :/ najgorsze jest to że mimo jakiegoś odzewu ze strony tp nigdy nikt nie załatwił sprawy do końca, nawet przyszedł raz monter 5 minut pogadał i pojechał robić "u siebie na centrali" i chyba gdzieś go na tej centrali kur.wa wcięło bo chu.j nie efekt jest z tej jego roboty!
pozdrawiam i przepraszam za wulgaryzmy Smile ale od miesiąca netu w domu nie mam


Topic author
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 20 lut 2007, 8:23
Łącze: Net24

Re: brak synchronizacji modemu

Nieprzeczytany post autor: adams » 16 mar 2007, 13:33

the_molka pisze:co dzień ktos dzwoni do domu w czasie gdy jestem w pracy i nie ma kompetentnej osoby do rozmowy z nimi, podanie numeru komorkowego nie załatwiło sprawy bo nikt nie dzwonił...
[/qu[te]


hahahaha skad ja to znam Cool . tu juz nawet smiac sie z tego nie chce ...

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość