Faktury w Multimo

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

kantona
Bywalec
Bywalec
Posty: 341
Rejestracja: 02 mar 2007, 9:11
Łącze: Net24

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: kantona » 20 paź 2010, 8:02

Ufff - dzięki za informację. Już się bałem, że może zostanę odcięty jak spóźnie się kilka dni ;)


pixel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: 03 lis 2010, 9:03
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: pixel » 17 sty 2011, 13:57

Ktoś dostał fakturę po przedłużeniu umowy na maila ?
Obrazek

Awatar użytkownika

etaks
Bywalec
Bywalec
Posty: 352
Rejestracja: 26 kwie 2009, 10:36
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: [18]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: etaks » 17 sty 2011, 14:21

Tak, np ja
Pobieraj ze wszystkich serwisów jak Premium i wykorzystaj w pełni możliwości swojego łącza.
SPRAWDŹ:
Obrazek


Obrazek -->Obrazek


kantona
Bywalec
Bywalec
Posty: 341
Rejestracja: 02 mar 2007, 9:11
Łącze: Net24

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: kantona » 17 sty 2011, 17:34

Ja przedłużałem umowę w sierpniu. Otrzymałem potem pocztą w jednej kopercie 3 rachunki papierowe do zapłaty we wrześniu, październiku, listopadzie i od tamtej pory nie dostałem nic - ani mailem ani pocztą. Jutro jak nie zapomnę to zadzwonię - kto wie, może mi powiedzą "dlaczego zalega Pan za dwa miesiące" albo coś takiego heh.


michalsobo
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 18 paź 2010, 23:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 34

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: michalsobo » 17 sty 2011, 19:46

Ja już mam fv z nowym vatem
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika

RaV
Wiarus
Wiarus
Posty: 2183
Rejestracja: 02 gru 2005, 19:57
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 89 - Szczytno
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: RaV » 19 sty 2011, 21:38

Czy wy też dostajecie skany rachunków na maila? Wygląda na to, że oni je drukują, a potem skanują i wysyłają na maila, ale jaja... :lol: Ewentualnie tło jest skanem, a reszta dostawiona, co za profesjonalizm. ;)

Swoją drogą to na rachunku stawka VAT jest podana jako "22%". Według mnie US tego nie uzna, więc drukowanie takich faktur jest bez sensu, chyba że przerobi się je samemu. :lol:

Tylko k@#$%# nie rozumiem czemu w mailu nie mogą podać numeru faktury tylko muszę otwierać pdf i stamtąd dopiero go kopiować.

Brawo Multimo! Oby tak dalej!
Wypasione routery ADSL z chipsetem Broadcom na pokładzie oraz softem DGTeam na sprzedaż:
Obrazek

Awatar użytkownika

etaks
Bywalec
Bywalec
Posty: 352
Rejestracja: 26 kwie 2009, 10:36
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: [18]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: etaks » 19 sty 2011, 22:13

Rzeczywiście, nawet tego 22% nie zauważyłem. Co ciekawe w tabelce pod stawką vat podane jest 23.00 czyli dobrze. To już zaczyna się robić jakaś parodia.
Pobieraj ze wszystkich serwisów jak Premium i wykorzystaj w pełni możliwości swojego łącza.
SPRAWDŹ:
Obrazek


Obrazek -->Obrazek


michalsobo
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 18 paź 2010, 23:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 34

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: michalsobo » 20 sty 2011, 1:01

ja mam papier i stawka 23 na firmę przyszła w piątek, a mają łatwy system faktur w tytule nr klienta/rok/01E/miesiąc jakby komuś faktury nie przyszły to tak opłacałem :)
ObrazekObrazek


Duris
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 01 lis 2009, 8:12
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: Duris » 20 sty 2011, 9:37

Mi tez przyszla nowa za styczen (za sam telefon), ale widac w Multimo standardowo cos musi byc nie tak. Glupia faktura, w kolumnie VAT pisze 23.00 i faktura wystawiona poprawnie ale w wierszu nazwa opłaty pisze VAT stawka 22%. Takie rzeczy tylko w Multimo.
Obrazek


piotr'ek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 19 cze 2010, 21:46
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: piotr'ek » 20 sty 2011, 13:12

RaV pisze:Czy wy też dostajecie skany rachunków na maila?


Soft im generuje te faktury.

Tylko k@#$%# nie rozumiem czemu w mailu nie mogą podać numeru faktury tylko muszę otwierać pdf i stamtąd dopiero go kopiować.


A do czego Ci nr faktury jest potrzebny? Do opłacenia jest potrzebne konto, nazwa odbiorcy i kwota. I tyle!

Awatar użytkownika

RaV
Wiarus
Wiarus
Posty: 2183
Rejestracja: 02 gru 2005, 19:57
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 89 - Szczytno
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: RaV » 20 sty 2011, 20:16

@michalsobo, każdy abonent ma przydzielony osobny numer konta bankowego, więc w tytule przelewu możesz napisać cokolwiek. Najważniejsze jest to żeby saldo na koncie się zgadzało.

piotr'ek pisze:
RaV pisze:Czy wy też dostajecie skany rachunków na maila?
Soft im generuje te faktury.
Serio? :o A ja myślałem, że wypisują je odręcznie... :roll:
piotr'ek pisze:
RaV pisze:Tylko k@#$%# nie rozumiem czemu w mailu nie mogą podać numeru faktury tylko muszę otwierać pdf i stamtąd dopiero go kopiować.
A do czego Ci nr faktury jest potrzebny? Do opłacenia jest potrzebne konto, nazwa odbiorcy i kwota. I tyle!
Wiem, ale wolę im wpisać ten zasrany numer faktury żeby nie mieć więcej problemów niż sami mi stwarzają!
Wypasione routery ADSL z chipsetem Broadcom na pokładzie oraz softem DGTeam na sprzedaż:
Obrazek


MasterPLASTER
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 04 sie 2005, 22:16
Numer GG: 0
Lokalizacja: OklachomaCITY

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: MasterPLASTER » 21 sty 2011, 14:10

Mógłby mnie ktoś oświecić w kwestii rozliczania "ABONAMENT PLAN RODZINNY DZWOŃ ZA WSZYSTKO"?
Dostałem właśnie taką fakturę:
Obrazek

Czemu oni naliczają mi te połączenia, skoro w ceniku jest jak wół:
1. W ramach Cennika Klient otrzymuje możliwość wykorzystania całej kwoty abonamentu na połączenia lokalne, międzystrefowe oraz do sieci komórkowych w ruchu krajowym i zagranicznym.

W dodatku przed podpisaniem umowy pytałem się o to konsultanta DWA razy i powiedział mi to samo, co jest zacytowane powyżej, więc WTF?

Na infolinie już prawie tydzień się próbuję dodzwonić i nic, ale to nic nowego. :D


piotr'ek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 19 cze 2010, 21:46
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: piotr'ek » 21 sty 2011, 16:49

RaV pisze:Wiem, ale wolę im wpisać ten zasrany numer faktury żeby nie mieć więcej problemów niż sami mi stwarzają!


Fajnie... tylko, że oni tego wogóle nie czytają. Nawet nie wiem, czy pole TYTUŁEM dochodzi do ich systemu bilingowego. Spójrz na nr klienta i nr konta - nr konta jest indywidualny dla każdego klienta i to jedyny sposób księgowania wpłat. Ja w pole tytułem wpisałem na stałe nr klienta, ale tylko dlatego, że mój bank nie przepuszcza przelewów bez wypełnionego pola tytułem. Równie dobrze mógłbym tam wpisać "Dupa wołowo" i przelew by został prawidłowo zaksięgowany.


michalsobo
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 18 paź 2010, 23:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 34

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: michalsobo » 21 sty 2011, 19:22

Niektóre systemy potrzebują prawidłowego tytułu i księguje sie automatycznie nr fv do odchaczenia z zaległych, zobaczcie jeśli macie nawet 100zł nadpłaty odetną was za niezapłacony miesiąc jeśli nie opłacisz fv bo ta kasa nie wiąże sie z żadną fv, możesz jedynie żądać korekty fv za pomocą nadpłaty na koncie abonenckim. Sam będąc dawniej adminem miałem w LMSie automatyczne księgowanie to działa tak ze opłacić mógł z czyjegoś konta bankowego albo coś ważny był tytuł. Niby czemu dla każdego inny numer konta ? Utrzymanie każdego kosztuje a jakby chcieli przelewać potem na inne to czasu a czasu by zajeło, więc chyba jest jeden należący do PKO S.A .
ObrazekObrazek


maciejnet
Bywalec
Bywalec
Posty: 421
Rejestracja: 11 kwie 2005, 18:49
Łącze: Net24
Lokalizacja: 77

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: maciejnet » 22 sty 2011, 12:10

Witajcie po dłuższej przerwie :)
Do mnie faktury papierowe przychodzą po terminie zapłaty, ale BOA uspokaja i twierdzi że dopiero po 10 następnego miesiąca jest sprawdzane indywidualne konto i wpłata. Tak też coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu żeby z usług tej firmy zrezygnować. BSA nie dla mnie. Szczególnie cudowna infolinia multimo :)
Obrazek
Posiadane łącze: Netia 900 mbit/s
Posiadany router: Huawei HG8245Q Router ONT Combo

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości