Faktury w Multimo

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

maciejnet
Bywalec
Bywalec
Posty: 421
Rejestracja: 11 kwie 2005, 18:49
Łącze: Net24
Lokalizacja: 77

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: maciejnet » 27 sty 2011, 19:25

Czyli można już dzisiaj zerwać umowę w związku z tym że wstawili nowy Vat? Chodzi mi o zerwanie bez konsekwencji.
Obrazek
Posiadane łącze: Netia 900 mbit/s
Posiadany router: Huawei HG8245Q Router ONT Combo


Vibovit
Bywalec
Bywalec
Posty: 496
Rejestracja: 26 lis 2005, 3:44
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: Łódź

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: Vibovit » 27 sty 2011, 20:09

Jeżeli warunki umowy zmieniają się w celu dostosowania zapisów do prawa telekomunikacyjnego lub nie z winy operatora to nie możesz rozwiązać umowy bez konsekwencji.
Obrazek >> :)) Obrazek
Zmiana z netii na multimo zakończona pomyślnie :P


barteks2
Bywalec
Bywalec
Posty: 389
Rejestracja: 13 kwie 2008, 2:14
Łącze: Net24
Lokalizacja: [68]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: barteks2 » 27 sty 2011, 20:18

Właśnie dzisiaj Multimo przysłało mi pisemko informujące o podwyższeniu VAT-u, w którym grożą roszczeniem odszkodowawczym, jeśli rozwiążę umowę przed terminem.

Obrazek
Obrazek


piotr'ek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 19 cze 2010, 21:46
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: piotr'ek » 31 sty 2011, 9:16

5. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych doręcza na piśmie abonentowi, który
udostępnił swoje dane, o których mowa w art. 60a ust. 1a, chyba że abonent złożył żądanie określone
w ust. 5a, oraz podaje do publicznej wiadomości treść każdej proponowanej zmiany w cenniku, z
wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.
Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w
przypadku braku akceptacji zmiany w cenniku.
5a. Na żądanie abonenta, który udostępnił swoje dane, o których mowa w art. 60a ust. 1a, dostawca
publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dostarcza treść każdej proponowanej zmiany w
cenniku drogą elektroniczną na wskazany przez abonenta w tym celu adres poczty elektronicznej lub
za pomocą podobnego środka porozumiewania się na odległość.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 i 5a, abonent powinien zostać poinformowany także o tym,
że w razie skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji podwyższenia
cen dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie
odszkodowawcze, a także zwrot ulgi, o której mowa w art. 57 ust. 6.
6a. Przepisu ust. 6 nie stosuje się, jeżeli konieczność wprowadzenia zmiany, o której mowa w ust. 5,
następuje na skutek zmiany przepisów prawa.


barteks2
Bywalec
Bywalec
Posty: 389
Rejestracja: 13 kwie 2008, 2:14
Łącze: Net24
Lokalizacja: [68]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: barteks2 » 03 lut 2011, 23:00

Czyli wszystko się zgadza. Nie można zerwać umowy bez konsekwencji.
Obrazek


barteks2
Bywalec
Bywalec
Posty: 389
Rejestracja: 13 kwie 2008, 2:14
Łącze: Net24
Lokalizacja: [68]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: barteks2 » 23 maja 2011, 18:35

Dostałem dzisiaj kolejne cztery faktury od Multimo (maj-sierpień) i każda jest błędna! Mimo że chyba już w styczniu zrezygnowałem z usługi MultiKomórka, to do dnia dzisiejszego doliczają mi po 5zł do każdej faktury.
Obrazek

Awatar użytkownika

etaks
Bywalec
Bywalec
Posty: 352
Rejestracja: 26 kwie 2009, 10:36
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: [18]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: etaks » 30 maja 2011, 7:22

Zgłaszaj reklamację. Masz jakieś potwierdzenie rezygnacji z usługi? Maile do nich albo najlepiej ich odpowiedź?
Pobieraj ze wszystkich serwisów jak Premium i wykorzystaj w pełni możliwości swojego łącza.
SPRAWDŹ:
Obrazek


Obrazek -->Obrazek


barteks2
Bywalec
Bywalec
Posty: 389
Rejestracja: 13 kwie 2008, 2:14
Łącze: Net24
Lokalizacja: [68]

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: barteks2 » 03 lip 2011, 12:49

Tak, dostałem takiego maila:

Szanowni Państwo,

rezygnacja z karty sim 780200xxx została przyjęta. Dezaktywacja z
karty nastąpi z dniem 28-02-2011.
Obrazek


ktm
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 07 maja 2009, 18:19
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: ktm » 21 sie 2011, 14:18

A mnie wk...li bo przedłużyłem umowę na czas nieokreślony i już dwie faktury dostałem z usługą MultiKomórka. Owszem, liczone po złotówce + VAT ale jednak. Nie prosiłem o tą usługę choć chciano mi ją telefonicznie wcisnąć. Wk...a mnie to multimo bo już za samo dodzwonienie się do nich w celu przedłużenia umowy zapłaciłem około 10zł (koszt oczekiwania na podniesienie u nich słuchawki przez kogokolwiek) a teraz powiedziałem sobie, że ani grosza więcej nie wydam na telefon do nich. Napisałem więc na boa@multimo.pl ale nie wiem czy ten adres jest prawidłowy do kontaktu z nimi? Może ktoś potwierdzić?

-edit-
Dobra, widzę w innym wątku, że w/w adres może być nieaktualny, napisałem więc na multimo@multimo.pl


[cinek]
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 01 mar 2010, 10:17
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: [cinek] » 17 wrz 2011, 12:15

W sobotę to ich infolinia działa? Wydzwaniam w sprawie faktury, bez skutku.


mkkot
Bywalec
Bywalec
Posty: 498
Rejestracja: 26 cze 2007, 16:59
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: mkkot » 17 wrz 2011, 21:16

W niedzielę jest chyba więcej ludzi na infolinii.


[cinek]
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 38
Rejestracja: 01 mar 2010, 10:17
Numer GG: 0

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: [cinek] » 19 wrz 2011, 14:14

mkkot pisze:W niedzielę jest chyba więcej ludzi na infolinii.

W niedzielę nie próbowałem dodzwonić się.

Awatar użytkownika

RaV
Wiarus
Wiarus
Posty: 2183
Rejestracja: 02 gru 2005, 19:57
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 89 - Szczytno
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: RaV » 12 maja 2012, 18:10

Na razie zamiast faktury otrzymałem na maila "...a rachunki zapłacą się same!" Serio?! :o ;), czyli polecenie zapłaty. Biorąc pod uwagę moje przygody z multimo na pewno nie zdecyduje się na taki samobójczy krok.
Szanowny Kliencie!

Czy masz już dość comiesięcznego dokonywania przelewów?
Czy zdarza Ci się zapomnieć o płatnościach?
Czy chciałbyś, aby rozliczenia dokonywały się „same”, będąc pod Twoją pełną kontrolą?

Jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś „TAK” - skorzystaj z POLECENIA ZAPŁATY!!

Usługa Polecenia Zapłaty gwarantuje:
-Oszczędność – czasu i niepotrzebnych kosztów, które mogą się wiązać z opóźnioną płatnością;
-Komfort – nie trzeba pamiętać o terminie zapłaty! Kwota wynikająca z wystawionej przez Multimo faktury zostanie automatycznie pobrana z konta w dniu terminu płatności;
-Bezpieczeństwo – w dalszym ciągu będziesz otrzymywał faktury w taki sposób jak do tej pory!

Uruchom Usługę Polecenia Zapłaty...A RACHUNKI ZAPŁACĄ SIĘ SAME!!

W załączniku niniejszej wiadomości znajduje się druk – prosimy wypełnij go i odeślij na adres:
Multimo Sp. z o.o.
ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
”Polecenie Zapłaty”

Życzymy przyjemnego korzystania z usług.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Abonenta MULTIMO
e-mail: boa@multimo.pl
tel: 801 080 801 lub 22 483 08 01
fax: 22 488 11 00

Powyższa wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.
Wypasione routery ADSL z chipsetem Broadcom na pokładzie oraz softem DGTeam na sprzedaż:
Obrazek


mkkot
Bywalec
Bywalec
Posty: 498
Rejestracja: 26 cze 2007, 16:59
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: mkkot » 17 maja 2012, 21:31

A mnie multimo posłało, że mają facebooka. Tylko mnie? Może stworzyć nowy temat i przykleić?

Awatar użytkownika

RaV
Wiarus
Wiarus
Posty: 2183
Rejestracja: 02 gru 2005, 19:57
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 89 - Szczytno
Kontakt:

Re: Faktury w Multimo

Nieprzeczytany post autor: RaV » 23 maja 2012, 14:09

Może to zależy od tego czy ktoś wyraził zgodę na przesyłanie wiadomości reklamowych. Ja unikam reklam gdy tylko mogę, więc nic nie dostałem.
Wypasione routery ADSL z chipsetem Broadcom na pokładzie oraz softem DGTeam na sprzedaż:
Obrazek

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość