Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

m4Rx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 09 lut 2007, 19:34
Łącze: Net24
Lokalizacja: 014

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: m4Rx » 10 wrz 2009, 12:05

No, no tez musze pochwalic obsluge. Podobnie do papux'a czekalem 2godziny na naprawe neta, choc na telefonie musialem wisiec okolo 5min zanim mnie polaczylo z konsultantem. Technik po 2godzinach zadzwonil do mnie i powiedzial ze juz wszystko powinno smigac i tak bylo.
powered by 6mbit


ktm
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 07 maja 2009, 18:19
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: ktm » 20 wrz 2009, 20:34

m.a.n.i.e.k. pisze:.

Ke? ;)


Juzef
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 19 lis 2007, 20:41
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: Juzef » 17 gru 2009, 15:35

Powiedzcie, czy to ja jestem mało bystry, czy jak? Dzwoniłem dwa razy na infolinię multimo przy przedłużeniu prędkości, średnio po 8 min. za każdym razem zeszło, z czego 5 min. czekania na żywego człowieka. Dopiero na rachunku się skapnąłem, ile mnie to kosztowało...
Czy to jakaś zmiana ogólna weszła w międzyczasie, że numer 0801* jest płatny normalnie jak za minutę lokalnego, co minutę? Kiedyś pamiętam, że płaciło się jedną jednostkę za całe połączenie.


nijel
Weteran
Weteran
Posty: 1088
Rejestracja: 13 cze 2006, 10:44
Łącze: Wawtel
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: nijel » 17 gru 2009, 17:22

to zależy od 4 cyfry. Jak masz 801 1, 801 2, 801 7 lub 801 8 wtedy płacisz stawkę niezależnie od długości połączenia. Jak inne to płacisz za każdą minutę.


ziggy
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 83
Rejestracja: 24 lip 2008, 13:12
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: ziggy » 17 gru 2009, 18:10

Juzef ... jak dasz rade to dzwoń na ich warszawski numer 022 4830 801. Podany jest na stronce Multimo obok tego nr zaczynającego sie od 801. Najlepiej dzwonić z komórki, w najgorszym chyba wypadku skasują cie bodajże 29 gr/min w zależnosci od operatora.


mkkot
Bywalec
Bywalec
Posty: 498
Rejestracja: 26 cze 2007, 16:59
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: mkkot » 23 gru 2009, 0:05

Już jakiś czas temu (październik?) zauważyłem, że na technicznej zatrudnili jeszcze jednego gościa (czyli hurra, jest ich dwóch). Nie mam jednak powodu teraz tam wydzwaniać, więc czekam na świeże opinie jak teraz z czasem oczekiwania.


ktm
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 66
Rejestracja: 07 maja 2009, 18:19
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: ktm » 06 sty 2010, 21:50

Juzef pisze:Powiedzcie, czy to ja jestem mało bystry, czy jak? Dzwoniłem dwa razy na infolinię multimo przy przedłużeniu prędkości, średnio po 8 min. za każdym razem zeszło, z czego 5 min. czekania na żywego człowieka. Dopiero na rachunku się skapnąłem, ile mnie to kosztowało...
Czy to jakaś zmiana ogólna weszła w międzyczasie, że numer 0801* jest płatny normalnie jak za minutę lokalnego, co minutę? Kiedyś pamiętam, że płaciło się jedną jednostkę za całe połączenie.

Może nie mało bystry a mało oczytany bo było już o tym na forum. Kiedyś dzwoniłem do nich na to 0 801, 5 połączeń, w sumie 49 minut, a potem dostałem na rachunku tepsy bodajże 11zł (nie pamiętam już dokładnie) za te połączenia. Z całych 49 minut wygadałem 5, przez 44 minuty słuchałem tej kretyńskiej muzyczki.


barteks2
Bywalec
Bywalec
Posty: 389
Rejestracja: 13 kwie 2008, 2:14
Łącze: Net24
Lokalizacja: [68]

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: barteks2 » 08 sty 2010, 15:40

Dostałem kolejną paczkę faktur i widzę, że zmienili siedzibę. Teraz mają adres w Warszawie ul. Puławska 182.
Obrazek

Awatar użytkownika

RaV
Wiarus
Wiarus
Posty: 2183
Rejestracja: 02 gru 2005, 19:57
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 89 - Szczytno
Kontakt:

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: RaV » 08 sty 2010, 19:03

Wypasione routery ADSL z chipsetem Broadcom na pokładzie oraz softem DGTeam na sprzedaż:
Obrazek


mkkot
Bywalec
Bywalec
Posty: 498
Rejestracja: 26 cze 2007, 16:59
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Kontakt:

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: mkkot » 04 sty 2011, 12:05

Od jakiegoś czasu próbuję się dodzwonić na infolinię zapytać o coś z fakturami. 29.12 napisałem im nawet maila, bo dodzwonić się nie da ani na numery bezpośrednie ani z centralki. Cisza. Zajęte. Może splajtowali i zapomnieli wyłączyć Internet? Żyją oni tam jeszcze?

Awatar użytkownika

etaks
Bywalec
Bywalec
Posty: 352
Rejestracja: 26 kwie 2009, 10:36
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: [18]

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: etaks » 04 sty 2011, 12:30

Żeby sie tam dodzwonić trzeba mieć dużo cierpliwości i zasobny portfel albo zaj...ste szczęście:). Nie rozgryzłem jeszcze jakie kryteria stosuje sie przy odpowiedzi na maile bo czasem zdaży się, że odpowiedź zostanie udzielona ale w większości przypadków odpowiedzi nie będzie.
Pobieraj ze wszystkich serwisów jak Premium i wykorzystaj w pełni możliwości swojego łącza.
SPRAWDŹ:
Obrazek


Obrazek -->Obrazek


michalsobo
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 18 paź 2010, 23:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 34

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: michalsobo » 04 sty 2011, 12:48

Zauważyłem że powoli sie uwijają z robotą umowe dostałem z korekta po 4 tygodniach , ciekawe kiedy dostane nowe fv papierowe bo na firme inaczej nie moge, a szkoda.
ObrazekObrazek


n3rgal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 15 lis 2010, 15:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: n3rgal » 04 sty 2011, 13:18

Ludki a próbowaliście dzwonić pod numer 801777666 według reguł sądząc po numerze płatne tylko za 1 impuls :)
Obrazek


michalsobo
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: 18 paź 2010, 23:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: 34

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: michalsobo » 04 sty 2011, 13:21

Nie wiem czy będzie działać bo to stara infolinia pod gts a poza tym wszystkim to końcówka 666 tam diabeł siedzi :D
ObrazekObrazek


n3rgal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 15 lis 2010, 15:41
Łącze: Net24
Numer GG: 0

Re: Co się stało z telefonicznym biurem obsługi klienta?

Nieprzeczytany post autor: n3rgal » 04 sty 2011, 13:25

Ja dzwoniłem tam jakieś 2 tygodnie temu przedłużyć umowę to działała :)
Obrazek

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość