Zmiana na 10 Mb.

Tablica o Multimo wprowadzonym przez GTS Energis

Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 13 paź 2014, 20:14

Witam,może ktoś podpowie czy 10 Mb pojdzie przy takich parametrach ?
Connection Speed 7456 kbps 639 kbps
Line Attenuation 29.0 db 11.5 db
Noise Margin 16.5 db 17.0 db
Dzieki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 13 paź 2014, 20:33

mpajak pisze:Witam,może ktoś podpowie czy 10 Mb pojdzie przy takich parametrach ?
Connection Speed 7456 kbps 639 kbps
Line Attenuation 29.0 db 11.5 db
Noise Margin 16.5 db 17.0 db
Dzieki i pozdrawiam.


Pójdzie i zostanie jeszcze trochę zapasu na szumy.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 13 paź 2014, 20:42

Wielkie dzieki.Co prawda pytam w dziale o Multimo ,ale chcialem przejśc do Neo(w sumie na multimo nie mam co narzekać,jestem u nich od początku jak weszli do BSA).W sumie w neo nizsza cena i wyższa predkość,chyba że jakas mina może być?Pzdr

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 13 paź 2014, 20:59

mpajak pisze:Wielkie dzieki.Co prawda pytam w dziale o Multimo ,ale chcialem przejśc do Neo(w sumie na multimo nie mam co narzekać,jestem u nich od początku jak weszli do BSA).W sumie w neo nizsza cena i wyższa predkość,chyba że jakas mina może być?Pzdr


Jeśli to BSA to w Orange przyjmą z otwartymi rękami, miny są tylko z LLU , a to porty giną a to dokumenty przepadną :lol: , a na BSA i tak siedzisz na sprzęcie orange i tak, więc nic nikomu nie "zginie" ;)
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 13 paź 2014, 21:07

Dzieki,troche strasza DLM-em i nie wiem czy sie bać :( .Szczerze mówiąc to telestrada pomału traci klientów i nie chciałbym zostac sam na BSA :D i starcić miejsce na centrali.Teraz mam stabilne 6/0,5 Mb,i najbardziej zalezy mi na stabilności(uzywanie aplikacji do pracy zdalnej).Ale chyba powinno byc ok?Pzdr

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 13 paź 2014, 21:09

Powinien być taki zapas że DLM nie będzie miał po co reagować.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 13 paź 2014, 21:17

Jeszcze raz dzieki,w takim razie zdecyduje sie na neo.Jeszcze tylko zmienię dane na koncie w Orange(zmienil sie adres z numerów domow na ulice)żeby zgadzało sie to co w telestradzie z tym co w orange.Pozdrawiam.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 22 lis 2014, 23:41

Witam,odswieże troszke temat.Zastanawiam sie jak to jest z DLM.Obecnie mając 6/0,5 nie mam DLM-a,ale jak jest po przejściu na 10 Mb w Multimo?Ciekawe czy tez lącza na sztywno bez tej diabelskiej maszynki :)?Może ktoś wie.
PS bo tak sie zacząłem zastanawiać czy nie zostać w multimo ale przejśc na 10Mb/1,w sumie to jestem zadowolony ale interesuje mnie to DLM.Pozdrawiam.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 23 lis 2014, 9:57

Wszystkie BSA maja DLM, po prostu teraz nie mial po co interweniowac.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 23 lis 2014, 12:05

@best-boy@napisałem tak bo kiedys rozmawiałem z technikiem Multimo który twierdził że BSA właśnie nie mają DLM :).No coż ,chyba zostane na razie przy moich 6/0,5 Mb.Widze jednak na moim Tp-linku że troche błędów CRC sie pojawia(pokazuje też możliwe synchro na tych parametrach jak na poczatku tematu-18/0,7Mb),więc chyba uplinku 1 Mb by nie było,a najbardziej boje sie rozłączania,teraz jednak jest stabilnie jak skała :).Pzdr.
Znalazłem wątek na forum Orange wątek o tym DLM-ie i wygląda na to że masz racje :wink: cyt: Jeśli masz usługę w technologii LLU, to nie ma na niej DLM (poczytaj o tym ustrojstwie, a zaczną Ci się śnić koszmary, poważnie). TP na wszystkich liniach swoich i udostępnianych innym dostawcom (w ramach BSA) stosuje to przeklęte DLM, które zbyt agresywnie zaniża ludziom prędkość "w celu ustabilizowania łącza"-koniec cyt.I ogolnie wyglada na to że lepiej zostać przy niższej prędkości niż mieć kłopoty z rozłączeniami przy wyższej.A sprawdzić sie nie da niestety-szkoda ryzykować.Pozdrawiam.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 19 gru 2014, 19:04

Witam,mam jeszcze takie pytanie:wiadomo na jakiej zasadzie działa BSA(i tak sporą część drogi od domu ,internet pokonuje na kablach TP-sa).Pytanie:czy jesli będąc w multimo(wszystko jest ok o każdej porze dnia,pełna prędkość 6 Mb,ping około 40),to czy po przejściu do Orange-do 10 Mb- bedzie tak samo?Często tutaj czytam o zapchanych centralach i problemach w szczycie z prędkością na łączach Orange.Jak to może być?Pozdrawiam.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5014
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 19 gru 2014, 20:51

mpajak pisze:Witam,mam jeszcze takie pytanie:wiadomo na jakiej zasadzie działa BSA(i tak sporą część drogi od domu ,internet pokonuje na kablach TP-sa).Pytanie:czy jesli będąc w multimo(wszystko jest ok o każdej porze dnia,pełna prędkość 6 Mb,ping około 40),to czy po przejściu do Orange-do 10 Mb- bedzie tak samo?Często tutaj czytam o zapchanych centralach i problemach w szczycie z prędkością na łączach Orange.Jak to może być?Pozdrawiam.


Nigdy nie ma gwarancji bo raz zapycha się sama centrala a raz dopiero coś w węźle i przy przejściu może być różnie.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
mpajak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 67
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:33
Łącze: Net24
Numer GG: 0
Lokalizacja: ok.KRK

Re: Zmiana na 10 Mb.

Nieprzeczytany post autor: mpajak » 19 gru 2014, 21:38

Pewnie w multimo jest tak mało klientów :),że nie ma mozliwości sie zapchać i niech tak zostanie.Póki co naprawde ładnie to chodzi,tak że na początku myslałem żeby podnieść sobie prędkość w multimo -do 10Mb,ale jakoś nie chcę sie wiązać na rok co najmniej -no i ceny jakies takie wyzsze niz w neostradzie.Właśnie dlaczego wyższe?skoro pewnie płacą tepsie ceny hurtowe,pewnie niższe niż detaliczny odbiorca.Pzdr

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości