Era ADSL

Operator - Era ADSL
arybak
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 109
Rejestracja: 25 sty 2007, 17:05
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: arybak » 23 lip 2008, 7:47

fishu: napisz do UKE ze TP utrudnia Erze utrzymanie klienta... że TP na Neo zmienia tryb a operatorowi Twojemu nie chce.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


dziku
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: 02 wrz 2005, 21:37
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: dziku » 23 lip 2008, 7:58

Jarema pisze:Dzięki jeszcze raz dziku. Parametry znalazłem takie

DSL Status: Connected
DSL Modulation Mode: MultiMode
DSL Path Mode: Interleaved
Downstream Rate: 7456 kbps
Upstream Rate: 640 kbps
Downstream Margin: 15 db
Upstream Margin: 16 db
Downstream Line Attenuation: 18 db
Upstream Line Attenuation: 4.5 db
Downstream Transmit Power: 12 db
Upstream Transmit Power: 18 db

Czy na fast bedzie ok?

Raczej tak, ja margin tez mialem 15,16 db na Interleaved ale po zmianie na Fast spada nawet do 8 db w godzinach szczytu. Więc jest ok.
Niestety jesli nie beda Ci chcieli zmienić trybu to za bardzo nie bedziesz mógl na nich tego wymusić, z tego względu że żądanie zmiany trybu jest ryzykowne - możliwość strat pakietów, błedy CRC. Nigdy nie wiadomo jak to będzie. Swoją drogą sprawdź te parametry jeszcze raz w godzinach 16- 22. Wtedy najwiecej osób załącza Neostrady i tym podobne ADSLowe wynalazki i wtedy parametry się pograrszają.

beat1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 29 kwie 2008, 17:47
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: beat1987 » 23 lip 2008, 12:03

Kto mi powie co może być nie tak
przeraża mnie ten DS Margin czasami jest normalna dwucyfrowa liczba ale czasami właśnie pojawia się takie coś.

Kod: Zaznacz cały

Connection Status       Connected
Us Rate (Kbps)       320
Ds Rate (Kbps)       2496
US Margin       16
DS Margin       2147483645
Trained Modulation       ADSL_G.dmt
LOS Errors       0
DS Line Attenuation       29
US Line Attenuation       13
Peak Cell Rate       754 cells per sec
CRC Rx Fast       0
CRC Tx Fast       0
CRC Rx Interleaved       0
CRC Tx Interleaved       2
Path Mode       Interleaved

Awatar użytkownika
przemasisko
Wiarus
Wiarus
Posty: 1793
Rejestracja: 11 lip 2007, 13:41
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: przemasisko » 23 lip 2008, 15:58

jeśli pojawia się takowa liczba, to wartość margin jest poniżej 6 dB, czyli źle... masz linksys wag200g?
Obrazek
D-Link DSL-G604T + RouterTech Firmware v2.9

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


beat1987
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 24
Rejestracja: 29 kwie 2008, 17:47
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: beat1987 » 23 lip 2008, 16:30

mama webracera 821 ale później sygnał idzie do linksysa wrt45gl a następnie do komputera bezprzewodowo

chim123
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 11 maja 2004, 10:33
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja:
Kontaktowanie:

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: chim123 » 03 sie 2008, 21:25

Mam problem z DNS (strony bardzo wolno się wczytują albo wcale). Ktoś może podać optymalne DNS dla ERY?

Druga sprawa - jak sprawdzić w routerze Linksys WAG200G EU błędy połaczenia adsl?

Dzięki z góry za pomoc :)

d4w1d7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2008, 12:42
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: d4w1d7 » 05 sie 2008, 10:04

Może będę miał okazję konfigurować multiurządzenie(router+modem+switch) Planet ADE-4400 pod Era ADSL, ale nie wiem jak to należy w przypadku tego dostawcy wszystko tam ustawić ( Modulation,Annex Mode,VC, AMT QoS itd. :( ) . Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Dziękuję z góry.
PS. Jeżeli ktoś będzie miły to może podać też parametry jakie należałoby ustawić na ADE-4400 pod Orange Freedom, bo jak w grudniu nie dostanę Era ADSL , to biorę Orange Freedom.
Obrazek

jacek6666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 26 lip 2008, 14:06
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: jacek6666 » 08 sie 2008, 14:36

Mam takie pytanko. Wraz z modemem dostałem Norton Internet Security 2008 i chce go sprzedać na allegro bo używam innego antyvira. Czy nie będzie z tym żadnych problemów bo na pudełku pisze "not for resale", nie chce dostać negatywa.

Awatar użytkownika
Kwantylek
Donator
Donator
Posty: 156
Rejestracja: 22 sty 2007, 17:44
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja: Zabrze

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: Kwantylek » 08 sie 2008, 15:04

jacek6666 pisze:Mam takie pytanko. Wraz z modemem dostałem Norton Internet Security 2008 i chce go sprzedać na allegro bo używam innego antyvira. Czy nie będzie z tym żadnych problemów bo na pudełku pisze "not for resale", nie chce dostać negatywa.



To jest chyba oczywiste, ktoś kto kupuje Nortona i to w cenie zbliżonej do sklepowej, chce mieć oryginała, a w tym momencie, mimo że program "zgłosi" się jako oryginalny, w rzeczywistości klient nie ma na niego licencji.

Ogólnie łamiesz prawo Ty sprzedając ten produkt, i złamie prawo klient kupując go i później używając.

Wiec skoro i tak, w tym momencie to jest nielegalne użytkowanie, to po co z punktu widzenia klienta kupować taki program od Ciebie, płacić za niego pełną cenę, jak można go sobie ściągnąć za darmo z sieci w "promocji" na np. rapidshare.

Fishu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 29 sty 2007, 1:11
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczytno

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: Fishu » 22 wrz 2008, 18:00

Udało się komuś wymusić zmianę ERY 6 mbit na tryb Fast? Bo u mnie z 20 mail i nic;/

dziku
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 124
Rejestracja: 02 wrz 2005, 21:37
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: dziku » 23 wrz 2008, 16:17

Fishu pisze:Udało się komuś wymusić zmianę ERY 6 mbit na tryb Fast? Bo u mnie z 20 mail i nic;/


Mi sie udało, wystarczył 1 email na boa(at)era.pl :-)

Fishu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 29 sty 2007, 1:11
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczytno

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: Fishu » 09 gru 2008, 12:02

Już nie mam siły:( nie chcą mi zmienić tego trybu na FAST no masakra jestem zagorzałym graczem pingi są dla mnie bardzo ważne... znów odpowiedz ,że TP.SA nie zmienia tego trybu.... OMG!! !! !!

hamann666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:41
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: hamann666 » 10 gru 2008, 21:54

a jaki masz ping? ja mam w CS'ie 25-40. Ja niewiem jaki mam tryb, nic u nich nie zmienialem.
Obrazek

Fishu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 29 sty 2007, 1:11
Numer GG: 0
Lokalizacja: Szczytno

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: Fishu » 11 gru 2008, 12:25

W cs'ie mam 40-60ms :) a w większości stały 55ms;/

hamann666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:41
Numer GG: 0

Re: Era ADSL

Nieprzeczytany postautor: hamann666 » 11 gru 2008, 13:55

Eee to niewielka roznica, 60 to nie tragedia. Zawsze patrz w grze jaki masz ping a nie na stronach bo tam zawsze jest przeklamany, do przegladanie www to ponad 100 nawet nie odczujesz w grze to juz sie robie nie przyjemnie, uwierz mi na 55ms tez mozna statsic :D :D :D
Obrazek

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „T-Mobile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość