Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Operator - Era ADSL

kuba_b
Wiarus
Wiarus
Posty: 2045
Rejestracja: 24 cze 2009, 0:37
Łącze: Neostrada Fiber
Lokalizacja: 0 42

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: kuba_b » 20 gru 2009, 21:36

No to zerwać umowę i podpisać nową, na znacznie lepszych warunkach.
Obrazek


Topic author
slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 03 sty 2010, 9:41

kuba_b pisze:No to zerwać umowę i podpisać nową, na znacznie lepszych warunkach.


Jestem w okresie wypowiedzenia, Era traktuje mnie obecnie jak "zło konieczne" nawet że jestem ich klientem. Miałem awarie w święta internetu, po zgłoszeniu telefonicznym i przedstawieniu problemu, konsultant zanotował informację o awarii. Mineła około 1 minuta przychodzi sms, że to jest wina po mojej stronie (odp. częste rozłączania modemu ?!?) a router działa od ponad 100 godzin, bez żadnych utrat synchronizacji. Zadzwoniłem na infolinie Neostrady, poinformowałem ich w czym jest kłopot (nawet że ich nie jestem klientem), opowiedziałem całą historię to sprawdzili karte na Dslamie, parametry łącza, dokonali pomiarów obciążenia łącza. Łącze jest idealne. Odpowiedź uzyskałem że wina leży po stronie PTC Era. Telefon ponownie do Era i znowu od początku zgłaszanie awarii, nikt nie chciał odpowiedzieć czemu w ciągu 60 sekund dostałem informację że jest to moja wina... Teraz kazali mi czekać 60 godzin roboczych na usunięcie usterki ( 7,5 dnia !).

Jest więcej spraw które wystąpiły po okresie kiedy złożyłem wypowiedzenie, nic che pisać bo szkoda gadać. Sprawe już zgłosiłem do UKE i UOKiK.

Powiem tak, Neostrada i BlueLine jaka jest taka jest... Ale wątpie żeby utrudniała w taki sposób jak to robi Era.
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km

Awatar użytkownika

chomar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2006, 23:02
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Oferta przedłużeniowa - SZOKU BRAK !!! - Ucieczka???

Nieprzeczytany post autor: chomar » 29 sty 2010, 20:59

U mnie awaria była w Wigilię o 19:30, zadzwoniłem(!!!) , zostaliśmy ja i mój modem przesłuchani przez panienkę, która zapowiedziała wizytę montera w sobotę, 2-gi dzień świąt. Nic nie słuchała tylko pytała. Ja - to nie u mnie awaria, telefon działa, jest połączenie ADSL (łapało synchronizację) a nie ma PPP (brak IP), sprawdzane na drugim modemie, itp. A ona swoje - czy lampka xx miga, restartuj, rób to, tamto i owamto, itp. Ja, że mam inny modem i widzę co jest w logu, i.t.d. Ok. 2-giej w nocy połączenie wróciło, monter nie dojechał.
...............................................................................................................................
Druga sprawa, wczoraj dostałem IP z najnowszej klasy 62.152.136 do 143 i znowu brak połączenia z internetem! Ale skanowanie wykazuje, że inni na takich IP neta mają. To jakiś lokalny problem? Nie zgłaszałem, może sami zauważą? Tak jest po każdym dołączeniu nowego zakresu. Technik rzucił robotę czy co? Restart i na starym IP śmiga.

Ale wygląda, że więcej użytkowników przybywa niż ucieka jak zwiększają pulę IP.
Obrazek Obrazek


Topic author
slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 29 sty 2010, 21:07

Może znów zapomnieli dopisać adresów IP z nowej klasy.

W sumie to już mnie drze.... w przyszłym miesiącu bye bye Era i śmigam do TP. Era boi się UKE :) jak sprawnie po mojej interwencji zaczeli odpisywać na pisma :) UKE zostało juz poinformowane o uwolnieniu mojego łącza ( konkretny dzień ). Teraz Era mosi sie wywiazac z tego terminu, w przeciwnym razie oszukała mnie i UKE. A to już mogą być sromotne kary.

Uwlonienie łącza tego samego dnia co rozwiązanie umowy. Czyli w następnym dniu ide podpisywać umowę u nowego operatora (bez czekania) Aż to jest niewyobrażalne ?!?

Pozdrawiam,
wkrótce wolny!
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km


Topic author
slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 08 lut 2010, 19:58

slawekk pisze:Może znów zapomnieli dopisać adresów IP z nowej klasy........


I teraz także mnie na koniec trwania umowy dopadła czkawka internetowa. Resetuje router aż złapię odpowiedni adres IP. Pomoc techniczna, robi wielkie oczy i mówi że to nie jest ich wina tylko mojego routera. Śmiech na sali. Odliczam już dni aż odejdę od Ery i wreście będę wolny.

Hasło reklamowe Ery: " Takie rzeczy to tylko w Erze"

Jakbym miał w sklali 1-10 dać ocenę dla Ery:

Jakość internetu: 7
Pomoc techniczna: 3
Szybkość załatwiana spraw: 1 ( max. terminy )

Średnia: 3,6
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km


Topic author
slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 23 kwie 2010, 19:11

Ciekawe kiedy nastąpi masowa ucieczka od Ery. Jej ceny obecnie są poprostu śmieszne.
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km


chim123
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 11 maja 2004, 11:33
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: chim123 » 23 kwie 2010, 21:38

Ja też jestem jednym z przyszłych uciekinierów ;) Ciekawi mnie natomiast jedna sprawa - ile czasu trzeba czekać na przełączenie jeżeli chciałbym przejść np. do Netii? Ostatnim razem gdy przechodziłem z Netii do Ery byłem 2,5 miesiąca bez internetu. Jeśli tym razem ma mnie spotkać to samo, to zdecyduję się raczej na podpisanie umowy z jakimś lokalnym operatorem, a przy okazji zrezygnuję całkowicie z telefonu stacjonarnego którego nie używam a płacę krocie za plan standardowy...


Topic author
slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 23 kwie 2010, 21:48

chim123 pisze:Ja też jestem jednym z przyszłych uciekinierów ;) Ciekawi mnie natomiast jedna sprawa - ile czasu trzeba czekać na przełączenie jeżeli chciałbym przejść np. do Netii? Ostatnim razem gdy przechodziłem z Netii do Ery byłem 2,5 miesiąca bez internetu. Jeśli tym razem ma mnie spotkać to samo, to zdecyduję się raczej na podpisanie umowy z jakimś lokalnym operatorem, a przy okazji zrezygnuję całkowicie z telefonu stacjonarnego którego nie używam a płacę krocie za plan standardowy...


Teraz kolega przechodzil z Ery "BSA" do Netii "LLU" - 10 dni roboczych
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km


chim123
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 11 maja 2004, 11:33
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: chim123 » 23 kwie 2010, 21:59

10 dni roboczych nie wygląda jeszcze tak źle... Zapytam jeszcze przy okazji, zbaczając troszkę z tematu, wiesz może jak najniższym kosztem utrzymać linię? Mam obecnie plan standardowy, a z tel. w ogóle nie korzystam. Który operator oferuje najniższe abo na linii TP?

EDIT:

Telekomunikacja Novum (t-novum.pl) oferuje abonament telefoniczny na linii TP za 30zł brutto. Zakładając, ze w czerwcu przejdę na Net24, czy jest też możliwość zmiany operatora telefonicznego korzystając z internetu od innego dostawcy niż TP? Czy wiąże się to z jakimiś dodatkowymi opłatami?

Podsumowując: abonament tel. w t-novum 30zł brutto + 69zł brutto Net24 20Mb/s. Razem 99zł, wydaję się być korzystną propozycją.


chim123
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 206
Rejestracja: 11 maja 2004, 11:33
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0
Lokalizacja:
Kontakt:

Re: Oferta przedłużeniowa - Mikołajkowy SZOK !!! - Ucieczka

Nieprzeczytany post autor: chim123 » 28 kwie 2010, 14:41

Niestety nie mam już możliwości by wyedytować poprzedni post.


Czy ma ktoś informację na temat czasu oczekiwania na podłączenie usługi w przypadku przejścia z Era "BSA" do Netii "BSA"?

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość