Problem z zerwaniem umowy.

Operator - Era ADSL
hazdrubal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 26 lis 2007, 18:43
Numer GG: 1985008

Problem z zerwaniem umowy.

Nieprzeczytany postautor: hazdrubal » 09 lis 2010, 16:46

Witam,
Sytuacja wygląda następująco. Podpisałem umowę dwuletnią z Erą na internet stacjonarny 19.11.2008r. Chcę teraz przerzucić się na neostradę i wg regulaminu Ery musiałem wypowiedzieć umowę na przynajmniej 30 dni od końca jej trwania. Pierwsze pismo wysłałem 11.10.2010, odpowiedź otrzymałem 26.10. W odpowiedzi była prośba o dosłanie brakujących danych, bez których nie jest możliwe wypowiedzenie umowy - 'Prosimy o dosłanie wniosku w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia Państwa korespondencji, a z naszej strony zobowiązujemy się rozpatrzyć sprawę w oparciu o datę otrzymania pierwszego pisma'.
Od mojego pierwszego pisma do otrzymania tej odpowiedzi minęło już 15 dni, więc nie mogłem zmieścić się w terminie i dosłałem dane 27.10, czyli dzień po otrzymaniu listu. Wczoraj dostałem kolejną odpowiedź, że umowa zostanie rozwiązana 24.12.2010, bo nie dosłałem danych w terminie. 30min tłumaczyłem człowiekowi na infolinii, że dostałem list za późno i nie miałem takiej możliwości, ten stwierdził, że już nic nie można zrobić. Listy nie były polecone, nie było potwierdzenia odbioru. Każą mi płacić dodatkowy miesiąc i nie będę miał internetu do nowego roku, bo między świętami a nowym rokiem na pewno neostrady mi nie aktywują. Internet jest niezbędnym narzędziem mojej pracy.

Co mogę zrobić, żeby rozwiązać umowę 19.11? Jest szansa dostać od poczty jakiś dokument potwierdzający cokolwiek oprócz daty nadania?

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


VanHelsing
Wiarus
Wiarus
Posty: 2038
Rejestracja: 19 lut 2006, 14:56
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Problem z zerwaniem umowy.

Nieprzeczytany postautor: VanHelsing » 09 lis 2010, 18:13

Nawet jak byś zdążył to ERA i tak potrafi potrzymać linię nawet kilka tygodni.
Skoro net jest tak potrzebny, to na czas przejścia radzę zaopatrzyć się w jakiegoś PrePaid-a.

O czym zapomniałeś w tym pierwszym piśmie, może te ich wymówki da się podważyć?
Można by jeszcze reklamować tą ostatnią decyzję, ze względu na termin dostarczenia dokumentu.
Ale poza jakąś zniżką za ten ostatni miesiąc (pewnie będą chcieli go policzyć według cennika standardowego), nie sądzę żebyś coś ugrał.
Netia - już więcej s[wulg.]ć się nie da

hazdrubal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 11
Rejestracja: 26 lis 2007, 18:43
Numer GG: 1985008

Re: Problem z zerwaniem umowy.

Nieprzeczytany postautor: hazdrubal » 09 lis 2010, 18:47

VanHelsing pisze:Można by jeszcze reklamować tą ostatnią decyzję, ze względu na termin dostarczenia dokumentu


Wg infolinii jest to jedyna możliwa opcja, z tym że nie mam potwierdzenia odbioru, nie było to wymagane i w żaden chyba sposób nie udowodnię, że list dotarł 26.10 a nie wcześniej.

Na pierwszym wypowiedzeniu zabrakło numeru telefonu na jakim działa usługa (mimo, że podałem numer abonenta, numer umowy, identyfikator).

VanHelsing
Wiarus
Wiarus
Posty: 2038
Rejestracja: 19 lut 2006, 14:56
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Problem z zerwaniem umowy.

Nieprzeczytany postautor: VanHelsing » 09 lis 2010, 18:53

Skontaktuj się z UOKiK i zapytaj, myślę że te dane które podałeś powinny wystarczyć.

Dziwne że wyznaczyli termin 14 dni od daty rozpoczęcia korespondencji, a nie od dnia wystawienie tego pisma z decyzją.
O to też bym spytał UOKiK.
Netia - już więcej s[wulg.]ć się nie da

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „T-Mobile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości