Brak słów na opieszałość ERY

Operator - Era ADSL

Topic author
Jacobi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: 26 maja 2008, 19:29
Łącze: Modem
Numer GG: 0

Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: Jacobi » 09 maja 2011, 20:24

W dniu 16.04.2011 skończyła się regulaminowo umowa na ERA Internet Stacjonarny.
Wypowiedzenie zlożone na 30 dni przed końcem umowy.
Dzisiaj jest 09.05.2011 i w dalszym ciągu jest synchronizacja ERY.
Wysłane zażalenie na opieszałość operatora do UKE.
Zero informacji kiedy będzie linia zwolniona.
Nie mogę podpisać umowy z alternatywnym operatorem bo dotychczasowy ma w nosie rozkrosowanie łącza.
Co można jeszcze z tym fantem zrobić?
Napiszcie ile czekaliście na zwolnienie łącza.


VanHelsing
Wiarus
Wiarus
Posty: 2038
Rejestracja: 19 lut 2006, 14:56
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: VanHelsing » 09 maja 2011, 20:51

Era jest z tego znana, dobrze że złożyłeś skargę do UKE.
Wyślij maila na boa@era.pl z żądaniem zwolnienia linii i wyjaśnień.
Netia - już więcej s[wulg.]ć się nie da


donek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 41
Rejestracja: 14 maja 2008, 23:05
Numer GG: 0

Re: Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: donek » 12 maja 2011, 20:20

Możesz poczekać z 1,5 miesiąca..
Raczej to nie era blokuje.
Zadzwoń zapytaj się o datę wysłania pisma przez erę do TP.
Praktycznie wszystko zależy od TP.
Na pytanie dlaczego to tak długo trwa - nie mamy jeszcze w systemie.


slawekk
Bywalec
Bywalec
Posty: 483
Rejestracja: 06 lip 2004, 21:51
Numer GG: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: slawekk » 19 maja 2011, 0:51

Zadzwon do Departamentu Usług Regulowanych w TP tel. 0800 500 005 i zapytaj się czy już mają info kiedy łącze będzie wolne :) Także to przechodziłem... trwało to wszystko około 3 tygodni.
Obrazek
TP - obecnie Neostrada 40 Mb/s,
Odległość od centrali: 1 km

Awatar użytkownika

chomar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2006, 23:02
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: chomar » 05 cze 2011, 21:00

Moja 3-letnia "katorga" skończyła się 8 maja. Wypowiedzenie złożone wcześniej i pytanie do boa, kiedy zwolnią linię. 1 czerwca net przestał działać i odpowiedź z boa, że pierwszego poszło zgłoszenie do "odpowiedniego działu" celem zwolnienia linii, co by nie miało to oznaczać. Teraz mam kolejny problem, już z tp. Nie mogłem zamówić przez net, wreszcie zamówiłem, tylko w systemie tego zamówienia nie widać, ale numer mam.
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika

chomar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: 03 gru 2006, 23:02
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: Mazowsze

Re: Brak słów na opieszałość ERY

Nieprzeczytany post autor: chomar » 14 cze 2011, 15:09

U mnie też idzie "normalnym" trybem. 13-tego tp potwierdziła, że zlecenie na zwolnienie linii wpłynęło. Ale uwaga, w systemie jest adnotacja "Zamówienie neostrady możliwe po 24 czerwca". Przez te dwa tygodnie to może mi światłowód podciągną :lol:
Obrazek Obrazek

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości