Bałagan na infolinii

Pomarańczowa tablica o tej usłudze.
Awatar użytkownika

Topic author
yoopiter
Donator
Donator
Posty: 66
Rejestracja: 17 sty 2007, 0:57
Łącze: Neostrada

Bałagan na infolinii

Nieprzeczytany post autor: yoopiter » 05 sty 2011, 16:13

Mam umowę na 1Mb/s i przed świętami zamówiłem sobie na infolinii podwyższenie prędkości do 20Mb/s. Przy okazji zgłosiłem też problem techniczny z Orange Online, ale nie o tym chcę powiedzieć, bo ta sprawa jest już załatwiona. Pierwszy konsultant, z którym rozmawiałem, przyjął moje zamówienie, poinformował, że należy poczekać do stycznia na sprawdzenie możliwości technicznych i cena przy umowie na 2 lata będzie wynosiła 64zł. Drugi konsultant (co chwilę proszący o cierpliwość - co chwilę się "wyłączał") tego samego dnia powiedział, że umowa będzie trwała dokładnie tyle co obecna (na 3 lata od marca 2009), tylko zmieni się cena. Na moje pytanie czy będzie aneks do umowy odpowiedział, że nie, czyli doszedłem do wniosku (choć było to dla mnie dziwne), że wystarczy zamówienie telefoniczne - super, prawda? 8)
Przed chwilą rozmawiałem z trzecim konsultantem, bo minęły już dwa tygodnie od złożenia zamówienia i ten po moich dociekliwych pytaniach i uwagach (sic!) w końcu stwierdził, że zamówienie nie zostanie zrealizowane, bo w okresie kiedy została podpisana umowa nie było w ofercie 20Mb/s. Na moje pytanie dlaczego nie zostałem o tym od razu poinformowany powiedział, że nie wie z jakiego powodu...
A ja wiem, tam jest po prostu delikatnie mówiąc bałagan, a konsultanci albo są niedouczeni, albo nie rozumieją co się do nich mówi i nie weryfikują w systemie pewnych informacji. Jak dotąd byłem zadowolony z orangutana, bo dwie awarie, jakie się zdarzyły w ostatnich miesiącach zostały sprawnie usunięte.

Czyli teraz mogę zwiększyć prędkość na 6Mb/s na starych warunkach (kosmos) albo przedłużyć w odpowiednim czasie umowę na 1Mb/s i potem zwiększyć prędkość na 20.

Czy ktoś z Was może to potwierdzić? Bo chciałbym uniknąć dzwonienia do kolejnych "konsultantów".

Awatar użytkownika

Vieslav
Moderator
Moderator
Posty: 965
Rejestracja: 28 lip 2006, 12:30
Łącze: Modem
Numer GG: 0
Lokalizacja: 0-81

Re: Bałagan na infolinii

Nieprzeczytany post autor: Vieslav » 05 sty 2011, 19:43

Niestety taka jest prawda. Jeśli podczas podpisywania umowy nie było w ofercie 20 mb/s to nie masz szans na tą prędkość. Musisz poczekać do podpisania aneksu przedłużającego umowę i gdy wejdzie w życie podnieść prędkość.
Obrazek

Awatar użytkownika

stalewiak
Stały Bywalec
Stały Bywalec
Posty: 769
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:48
Łącze: Neostrada
Numer GG: 7086025
Kontakt:

Re: Bałagan na infolinii

Nieprzeczytany post autor: stalewiak » 06 sty 2011, 11:59

Tak jest wszedzie czy tp czy netia czy orange ... JEDNA RADA JEST TAKA ZE JAK ZAŁATWIAĆ INTERNET TO TYLKO Z JEDNĄ OSOBA ALBO W PUNKCIE TP ! POZDRO ;)
Obrazek

Awatar użytkownika

Topic author
yoopiter
Donator
Donator
Posty: 66
Rejestracja: 17 sty 2007, 0:57
Łącze: Neostrada

Re: Bałagan na infolinii

Nieprzeczytany post autor: yoopiter » 19 sty 2011, 16:34

Dzisiaj kolejny telefon na infolinię i niestety potwierdzenie tego o czym napisał Mulder. Za rok trzeba będzie chyba przeprosić się z Netią albo przejść na internet bezprzewodowy...

Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość