Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Internet VDSL
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 24 sie 2015, 12:15

Cześć,

pisałem o tym fakcie już na forum orange, ale tam za bardzo odpowiedzi nie dostałem.

Chcąc zgłosić online usterkę, przy obowiązkowym pomiarze łącza mój funbox 2.0 (a wcześniej też livebox 3.0, niżej opiszę o co chodzi) traci synchronizację, dochodzi 10 błędów SES i na nowo nawiązuje synchronizację.

http://screenshot.sh/m2fMfQdgdImN9

Zgłaszałem ten fakt orange, zlecili wymianę liveboxa 3.0 na funboxa 2.0, bo mógł to być problem z routerem, po wymianie problem nadal występuje i muszę zgłaszać reklamację przez stronę orange zamiast usterki.. Dodam, że wykonując ręcznie pomiar na ich speedteście, pomiar jest wykonywany prawidłowo, tylko przez ich panel do zgłoszeń i obowiązkowym pomiarze łącza problem ten występuje. CZy ktoś z Was jest w stanie też to przetestować i napisać, czy po obowiązkowym pomiarze, zgłoszenie przejdzie Wam do drugiego kroku?

DLM mi ścięło prędkość, co jest widoczne na zrzucie wyżej i chciałem napisać zgłoszenie o restart DLM i nie moge normalnie, musze poprzez reklamację (co uczyniłem).

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 24 sie 2015, 14:51

U mnie jest to samo. Ja mam DGT i DLM trzyma mi prędkość
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 24 sie 2015, 18:04

I co mam z tym zrobić? Gdzie to zgłosić, najlepiej mailowo? Trochę jest denerwujące, że nie da się zgłosić usterki przez stronę.

gregorio9999
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:44
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: gregorio9999 » 25 sie 2015, 4:14

bbartek93 pisze:Cześć,

pisałem o tym fakcie już na forum orange, ale tam za bardzo odpowiedzi nie dostałem.

Chcąc zgłosić online usterkę, przy obowiązkowym pomiarze łącza mój funbox 2.0 (a wcześniej też livebox 3.0, niżej opiszę o co chodzi) traci synchronizację, dochodzi 10 błędów SES i na nowo nawiązuje synchronizację.

http://screenshot.sh/m2fMfQdgdImN9

Zgłaszałem ten fakt orange, zlecili wymianę liveboxa 3.0 na funboxa 2.0, bo mógł to być problem z routerem, po wymianie problem nadal występuje i muszę zgłaszać reklamację przez stronę orange zamiast usterki.. Dodam, że wykonując ręcznie pomiar na ich speedteście, pomiar jest wykonywany prawidłowo, tylko przez ich panel do zgłoszeń i obowiązkowym pomiarze łącza problem ten występuje. CZy ktoś z Was jest w stanie też to przetestować i napisać, czy po obowiązkowym pomiarze, zgłoszenie przejdzie Wam do drugiego kroku?

DLM mi ścięło prędkość, co jest widoczne na zrzucie wyżej i chciałem napisać zgłoszenie o restart DLM i nie moge normalnie, musze poprzez reklamację (co uczyniłem).






Jeżeli chcesz prosić o reset DLM to nie reklamacja ale pisanie tutaj https://pomoc.orange.pl/ ja już kilka razy tam pisałem i bezproblemowo zresetowali mi :P.Musisz napisać że miałeś uszkodzony ruter i wymienili ci go na nowy i że DLM uciął ci prędkość albo wymyślić jakaś historyjkę i napisać że miałeś wcześniej lepsze parametry niż masz teraz i ktoś na pewno wystawi zgłoszenie do monterów o reset i tyle.Myślę że pomogłem.
Attenuation: 13.5 dB SNR Margin: 21.6 dB Rate (Kbps): Downstream 12448 Upstream 959 Attainable Rate (Kbps): 23992

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 26 sie 2015, 17:16

Zgłosiłem na pomoc.orange.pl . W screenie wysłałem poprzednie statystyki. Zresetowali mi DLM. Wcześniej miałem synchronizację 51000, teraz mam ponad 67. Trochę MB wróciło.
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 27 sie 2015, 20:16

Sorry, że post pod postem.

Dziś wchodzę sobie zobaczyć jak tam moje statystyki i oczom nie wierzę :D

Rate (Kbps): 78069

Obrazek


Marginesu zostało 9
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 31 sie 2015, 18:43

Jak pisałem wyżej, napisałęm reklamację, bo zgłoszenia uszkodzenia nie mogłem. Reklamację anulowalli ale wystawili jakieś zgłoszenie o uszkodzeniu. przeszło w zrealizowane w czwartek a dlm jak nie zrestartowane, tak nie jest zrestartowane.


W ile dają odpowiedź przez ten formularz? Bo w czwartek wysłałem zgłoszenie, podałem ID mojej neostrady, bo było wymagane, napisałem w tresci zgloszenia jeszcze moj numer stacjonarny, poprosilem o reset dlm z powodu zanikow pradu w mieszkaniu.. I trochę nie wierzę, że to zadziała.

marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 31 sie 2015, 18:52

Ja napisałem rano i o 17 miałem już zrealizowane. Ja dołączyłem zdjęcie parametrów gdy miałem pełne 80 i aktualne. Teraz to zaszaleli i mam synchronizację 80265. Oddali mi 30 mb; )
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 31 sie 2015, 19:35

Musiałeś restartować router, czy samo Ci się zrestartowało i zsynchronizowało na szybciej?

i rozumiem, że na stronie pomoc.orange.pl wybierasz internet stacjonarny, wpisujesz numer usługi neostrady, piszesz o co chodzi, czyli, że prosisz o restart DLM z takiego i takiego powodu, uzupełniasz dane kontaktowe i to wszystko?

http://screenshot.sh/mMiNdX64RtGIS

U mnie już tak stoi od ponad miesiąca, mimo że niby 12 sierpnia włączyła mi się jakaś stabilizacja linii i po 22 sierpnia miało oddać prędkość.. Bajeczki :) Tak mi powiedział typek, któy do mnie zadzwonił i powiedział, że wystawił zgłoszenie na wymianę liveboxa 3.0 na funboxa 2.0 a że z prędkością trzeba czekać na koniec stabilizacji linii, że byli wysyłani technicy, którzy z ich strony nic nie stwierdzili, połączenie od centrali do mnie jest cały czas, bez przerwy.

Te błędy SES to przez zgłoszenie usterki online.. A tak to 11,5 SNR jest, więc trochę prędkości powinno oddać, ale bardziej też mi zależy by przeplot większy zszedł, bo do gierek online na zagranicznych serwerach te 8-9ms więcej to dużo.

marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 01 wrz 2015, 8:52

Sam mi się router zresetował. Początkowo na 67000, następnego dnia miałem już 78.

Treść mejli:

imię i nazwisko Marcin *****

pytanie dotyczy: internet stacjonarny
pytanie lub opis problemu Witam, Rok temu miałem parametry internetu 80mb. Teraz mi spadło na niecałe 50. trzyma DLM i nie chce puścić. Mój kuzyn naprzeciwko ma synchronizację 73000. W załączeniu przesyłam skan parametrów, po lewej z teraz, po prawej rok temu. Można zresetować DLM-a ?? Pozdrawiam

numer telefonu do kontaktu 508****

adres e-mail marcin_****.pl

Odpowiedz

Witam.

Proszę o podanie numeru usługi lub dokładnych danych właściciela (imię, nazwisko, adres).

Informacje te są nam potrzebne do odnalezienia konta Klienta.

Pozdrawiam

Odpowiedz

Witam

Marcin **
Ul ****
11-****

Id 0563*****

Wiadomość została wysłana przy pomocy AquaMail dla systemu Android
http://www.aqua-mail.com

I ostatni email od nich o godz. 15:30

Przekazałam zgłoszenie w tej sprawie do naszych techników.



Pozdrawiam
Magdalena ****
Pomoc Orange
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 01 wrz 2015, 18:23

No to ja nie mam od nich odpowiedzi od czwartku, napisać jeszcze raz?

marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 613
Rejestracja: 28 maja 2011, 21:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: marcin_ketrzyn » 01 wrz 2015, 20:26

Tak .
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 02 wrz 2015, 13:26

Napisałem wczoraj wieczorem, na razie nie ma żadnej odpowiedzi ani działań..

Szczerze wątpię, że coś zrobią, u ciebie ubyło 30Mb/s, u mnie koło 6-7Mb/s, ale też nałożył się większy przeplot i chociaż to jakby zdjęli, to by było ok.

A jak z błędami, zanotowałeś jakiś duży wzrost?

gregorio9999
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: 01 maja 2013, 10:44
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: gregorio9999 » 03 wrz 2015, 13:34

bbartek93 pisze:Napisałem wczoraj wieczorem, na razie nie ma żadnej odpowiedzi ani działań..

Szczerze wątpię, że coś zrobią, u ciebie ubyło 30Mb/s, u mnie koło 6-7Mb/s, ale też nałożył się większy przeplot i chociaż to jakby zdjęli, to by było ok.

A jak z błędami, zanotowałeś jakiś duży wzrost?





Musisz poczekać na odpowiedz najczęściej odpisują po 1-2 dniach a jak nie odpisują to wysyłaj im cały czas meile. Najlepsza opcja pisania do nich meila niż wysyłanie poczty do Skierniewic i czekanie aż poczta dojdzie i czy będzie im się chciało zresetować czy nie.
Attenuation: 13.5 dB SNR Margin: 21.6 dB Rate (Kbps): Downstream 12448 Upstream 959 Attainable Rate (Kbps): 23992

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 03 wrz 2015, 14:36

Dziś nowy dzień, żadnej odpowiedzi, a poszły już dwa zgłoszenia przez pomoc.orange.pl

Nie wiem w ogóle po co ta strona jest, jak nie reagują.. ;) Dziwne, że Marcinowi odpisali tego samego dnia i tego samego dnia reagowali.

@up

Jaka poczta? Szkoda na nich długopisu i papieru:)

Chyba im wyślę ze 30 zgłoszeń w 10 minut, może zauważą..

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „Neostrada Fiber”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości