Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Internet VDSL
Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 25 wrz 2015, 14:06

Przywracałeś fabryczne ustawienia dekodera żeby sobie od nowa pobrał konfig ?
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 14:47

Nic nie przywracałem i nie rozumiem co to ma do rzeczy, aktywacja kanałów jest na TVP1 w technologii IPTV.

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 25 wrz 2015, 14:53

Dekoder autoryzuje się w sieci kartą lub numerem PIN który jest potrzebny podczas pierwszego uruchamiania, chodzi właśnie o to żeby przywrócić ustawienia "pudełkowe" i niech się aktywuje jeszcze raz.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 15:01

Dalej nie rozumiem co to ma do rzeczy i w czym ma to pomóc, może mnie uświadomisz? Jak oni w systemie u siebie, na karcie wyłączyli mi te kanały, to żaden reset dekodera tu nie pomoże.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 25 wrz 2015, 15:47

bbartek93 pisze:Dalej nie rozumiem co to ma do rzeczy i w czym ma to pomóc, może mnie uświadomisz? Jak oni w systemie u siebie, na karcie wyłączyli mi te kanały, to żaden reset dekodera tu nie pomoże.


Właśnie trzeba wykluczyć to że dekoder zgłupiał, nie wiem jaka jest dokładnie procedura w tym ich śmiesznym IPTV ale na pewno nie pobiera konfiguracji przy każdym włączeniu bo to trochę trwa.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 16:01

Dwa dekodery by zgłupiały? Bo mam multiroom od nich też do testów. Mogę to wykonać ale wiem, że nic to nie da, bo już to przerabiałem, jak nie miałem jakiś kanałów to oni musieli u siebie jakiś pakiet w systemie odświeżyć i musiałem przez 30 minut mieć włączony dekoder na kanale TVP1 nie w HD, czyli na 1 kanale dekodera. Potem wyłaczenie i właczenie dekodera i śmigało, bez odświeżenia przez nich listy kanałów nie szło nic zrobić.


I dalej proszę byście Wy sprawdzili, czy w pakiecie Comfort+ według Was znajdują się kanały Nat Geo WIld i Discovery Historia, bo może ja zgłupiałem albo jestem ślepy, mam zwidzenia i je tam widze, a według nich tylko w Extra+ się znajdują.

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 25 wrz 2015, 17:34

Wedle tej strony wychodzi na to że jest.
http://www.orange.pl/kid,4003782063,id, ... cle.html#2
Jednak jest jeszcze jeden problem, oferta na stronie jest dla nowych klientów, jaka była w momencie zawarcia umowy to inna sprawa.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 26 wrz 2015, 12:07

Dobra, wychodzi na to, że Orange nie praktykuje takiego czegoś co mają m.in. kablówki, że włączają pakiety obecnie które mają nawet starym klientom. Dowiedziałem się na infolinii, że jest regulamin w internecie, bo oczywiście papierkowego nie dostałem podczas podpisywania umowy, tzn akurat strony z wykazem kanałów.. I tam w starym pakiecie Comfort+ Multi+nie ma tych kanałów, były w Extra+..

Chociaż jest jedno dobre, poprosiłem o restart dlm na infolinii i dziś mi właśnie to wykonali, na razie synchro wzrosło z 31007kb/s na 37456kb/s i oczywiście przeplot zmalał, teraz do warszawskich serwerów 21ms, wcześniej 29ms. Oby teraz dlm znów nie zadziałał, bo naprawde żadnych problemów nie odczuwałem a po prostu uciął synchro sam z siebie.

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 26 wrz 2015, 13:09

Przy telewizji nie może być błędów CRC bo się kwadraciki pojawią na M jak miłość .... ;) , jest wiele pogłosek na ten temat że przy TV DLM działa ostrzej.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 26 wrz 2015, 14:45

CRC = ? na modemach od orange

Liczba sekund z błędami (ES): jest to liczba sekund, w których wystąpił przynajmniej jeden błąd w transmisji. Duża liczba sekund z błędami może mieć wpływ na dostarczane usługi.

Sekundy z poważnymi błędami (SES): to sekundy, w których transmisja jest silnie zakłócona. Nawet pojedyncza SES może mieć czasami wpływ na dostarczane usługi.

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 26 wrz 2015, 15:03

No pewnie że są błędy jeśli przeplot nie da rady ich naprawić to masz CRC, czyli ramka musi być wysłana ponownie, co w przypadku TV spowoduje zacięcie, dlatego przeplot w TV był od zawsze obligatoryjny (i zazwyczaj większy jak na samym necie), zwiększa opóźnienie ale niweluje możliwe błędy CRC.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 10:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: bbartek93 » 26 wrz 2015, 21:24

Nie zrozumioałeś mojego pytania, błędy CRC, to na modemach neostrady SES czy ES?

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 26 wrz 2015, 22:06

RS correctable Errors: The number of Reed-Solomon code words with correctable errors.
RS uncorrectable Errors: The number of R-S code words that had uncorrectable errors.
HEC Errors: The total number of header error checksum errors.
OCD Errors: The number of out-of-cell delineation errors.
LCD Errors: The total of lost-cell-delineation errors.
Total Errors: The total number of errors.
Data Cells: The number of data cells.
Bit Errors: The number of bit errors.
Total ES: The total extended superframe errors.
Total SES: The total severely errored seconds.
Total UAS: The unavailable errored seconds

Zależnie od interpretacji ;) , CRC to generalnie nieodpowiednia suma kontrolna a wyniknąć może z każdego rodzaju błędu, w modemach adsl najczęściej patrzy się na stosunek 2 pierwszych błedów (correctable i uncorrectable) , dopiero całość tworzy jakiś obraz sytuacji.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

Awatar użytkownika
januszvdsl2
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 203
Rejestracja: 01 gru 2013, 7:33
Łącze: Brak :-)
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: januszvdsl2 » 16 lut 2016, 20:16

bbartek93 pisze:Cześć,

pisałem o tym fakcie już na forum orange, ale tam za bardzo odpowiedzi nie dostałem.

Chcąc zgłosić online usterkę, przy obowiązkowym pomiarze łącza mój funbox 2.0 (a wcześniej też livebox 3.0, niżej opiszę o co chodzi) traci synchronizację, dochodzi 10 błędów SES i na nowo nawiązuje synchronizację.

http://screenshot.sh/m2fMfQdgdImN9

Zgłaszałem ten fakt orange, zlecili wymianę liveboxa 3.0 na funboxa 2.0, bo mógł to być problem z routerem, po wymianie problem nadal występuje i muszę zgłaszać reklamację przez stronę orange zamiast usterki.. Dodam, że wykonując ręcznie pomiar na ich speedteście, pomiar jest wykonywany prawidłowo, tylko przez ich panel do zgłoszeń i obowiązkowym pomiarze łącza problem ten występuje. CZy ktoś z Was jest w stanie też to przetestować i napisać, czy po obowiązkowym pomiarze, zgłoszenie przejdzie Wam do drugiego kroku?

DLM mi ścięło prędkość, co jest widoczne na zrzucie wyżej i chciałem napisać zgłoszenie o restart DLM i nie moge normalnie, musze poprzez reklamację (co uczyniłem).

Problem jest do dnia dzisiejszego nie tylko przez portal www ale aplikacje na telefonie nie zależnie od sieci
Sprzęt : ASUS DSL-AC68U :grin:
intel dual band wireless-ac 7260
Odległość od centrali:205 m
Obrazek

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4943
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 17 lut 2016, 8:41

Po zgłoszeniu awarii na centrali wykonywane są testy linii, normalne że nastąpi rozłączenie.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „Neostrada Fiber”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość