Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Internet VDSL

Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 11 wrz 2015, 14:59

A widzisz kiedy ja zgłoszenie wysłałem? 7 września. Chyba będzie trzeba poświęcić te kilkanaście złotych na słuchanie muzyczki i dodzwonić się do tych jełopów z linii.

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 11 wrz 2015, 15:10

bbartek93 pisze:A widzisz kiedy ja zgłoszenie wysłałem? 7 września.



Czas rozpatrzenia reklamacji płynie od momentu zaksięgowania w ich systemie, wtedy dostaje się powiadomienie z numerem reklamacji i danymi opiekuna do kontaktu.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 11 wrz 2015, 15:20

Przecież ja numer zgłoszenia mam :)

Witaj,

Dziękujemy za zgłoszenie.

Zgłoszone uszkodzenie zostało zarejestrowane pod numerem 1093***** i przekazane do realizacji.

Odpowiedzi udzielimy w możliwie najkrótszym terminie.

Status sprawy można sprawdzić po zalogowaniu na stronie http://www.orange.pl w sekcji 'stan zamówień i zleceń > zgłoszone uszkodzenia i reklamacje'.



Z poważaniem,

Zespół Obsługi Klienta Orange Polska


I ja nie pisałem reklamacji, tylko wysłałem zgłoszenie o zwykłej usterce. Napisałeś wyżej, że usterka do 48h, już 4 dni mijają a mają to w systemie do realizacji już.


gregorio9999
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: 01 maja 2013, 11:44
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: gregorio9999 » 11 wrz 2015, 20:06

bbartek93 pisze:Przecież ja numer zgłoszenia mam :)

Witaj,

Dziękujemy za zgłoszenie.

Zgłoszone uszkodzenie zostało zarejestrowane pod numerem 1093***** i przekazane do realizacji.

Odpowiedzi udzielimy w możliwie najkrótszym terminie.

Status sprawy można sprawdzić po zalogowaniu na stronie http://www.orange.pl w sekcji 'stan zamówień i zleceń > zgłoszone uszkodzenia i reklamacje'.



Z poważaniem,

Zespół Obsługi Klienta Orange Polska


I ja nie pisałem reklamacji, tylko wysłałem zgłoszenie o zwykłej usterce. Napisałeś wyżej, że usterka do 48h, już 4 dni mijają a mają to w systemie do realizacji już.




Dokładnie nie pamiętam ale jak nikt do 48 h się nie odezwał to przysługuje ci bonifikata możesz z tego tytułu złożyć potem reklamacje.Nie dostałeś może smsa że przesuwają termin realizacji? Mi raz przesunęli to po 48 h dostałem smsa że przekładają termin realizacji.Może nie chętnie chcą zresetować DLM u ciebie i się wymigują :mrgreen:
Attenuation: 13.5 dB SNR Margin: 21.6 dB Rate (Kbps): Downstream 12448 Upstream 959 Attainable Rate (Kbps): 23992


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 11 wrz 2015, 20:38

Nie dostałem żadnego smsa.


gregorio9999
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 215
Rejestracja: 01 maja 2013, 11:44
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: gregorio9999 » 11 wrz 2015, 21:50

To będzie ci przysługiwać bonifikata i przedzwoń na infolinie i powiedz że nikt nie dzwonił nawet nie dostałeś smsa z przesuniętym terminem.
Attenuation: 13.5 dB SNR Margin: 21.6 dB Rate (Kbps): Downstream 12448 Upstream 959 Attainable Rate (Kbps): 23992


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 14 wrz 2015, 9:18

http://screenshot.sh/mMDoZjyQUnYIZ

Napisałem reklamację, że zgłoszenia uszkodzenia nie realizują (dalej nie jest zrealizowane jak widać wyżej) i że żądam bonifikaty za niedziałające kanały i za to, że zgłoszenia nie realizują.

Tylko trochę nie rozumiem, bo 12 września wieczorem napisałem reklamację, a wczoraj zmienił się status z "w realizacji" na "w realizacji Negatywnie" i trochę tego nie rozumiem o_O Żadnej odpowiedzi telefonicznej ani na maila nie dostałem. Miał ktoś kiedyś taki przypadek statusu zgłoszenia?


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 22 wrz 2015, 23:28

Sorry za multipost ale uppnac temat chchiałem.

Nie wiem kogo Orange zatrudnia ale nawet nie znają swoich pakietów i nie czytają o co chodzi w reklamacji...

Dostałem odpowiedź na moją reklamację:

http://screenshot.sh/ouYWe4oh7dh8J

A reklamacja dotyczyła przywrócenia kanałów Nat Geo Wild i Discovery Historia, które znajdują się w pakiecie Comfort+ (screen niżej pokazujący, że się znajdują)

http://screenshot.sh/oeV3mNNpkKnCt

Druga prośba była o nie zwięszenie rpędkości neta, tylko restart DLM, a odpowiedź jaką uzyskałem widzicie na pierwszym screenie. Oczywiście napisałem odwołanie od tej reklamacji tego samego dnia co dostałem pismo i do teraz nie mam jeszcze odpowiedzi, ciekawe co z tym zrobią..

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 23 wrz 2015, 8:16

Ooo ;) Ha Ha , w dziale reklamacji siedzą jajogłowi, prędzej dogadasz się z Józkiem którego czupryna wystaje z kanału .
Mi kiedyś pomylili reklamacje bo miałem takie przeboje z nimi że jak konsultantka tylko popatrzyła w historię zleceń to było .... "ojej"
Za dużo im chyba władowałeś w tej reklamacji na raz, lepiej napisać dwa zdania bo jak to trafi na dział reklamacji to w razie co oni będą dzwonić i pytać.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


marcin_ketrzyn
Moderator
Moderator
Posty: 614
Rejestracja: 28 maja 2011, 22:24
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: marcin_ketrzyn » 23 wrz 2015, 21:25

U mnie po resecie zero problemów jak na razie :)

Czas pracy: 11d 7g 5m 0s

B0 Traffic Type: PTM
B0 Przepływność w górę (kbps): 8567
B0 Przepływność w dół (kbps): 81000
Obrazek

Attenuation: 8.4 dB SNR Margin: 8.9 dB Rate (Kbps): Downstream 85198 Upstream 8567 Attainable Rate (Kbps): 93420


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 2:04

http://screenshot.sh/ouw7m0NWebz0l

nie wiem co oni biorą albo ja już ślepy jestem, weźcie wy zobaczcie, czy w pakiecie comfort+ znajduje się Nat Geo Wild i Discovery Historia? Zawsze go miałem, nawet w starym Witaj HD, czy coś takiego co teraz jest odpowiednikiem Comfort+.. A jak widać nie zrestartują mi DLM, robią łaskę, ja już z nimi nie mogę, 12dB SNR i to jest stabilne, gdy nigdy nie miałem rozłączeń.. Będę z nimi musiał o to dłużej powalczyć, bo nie podoba mi się ten przeplot ustawiony przez DLM, 30ms do Warszawskich serwerów, a jestem z Warszawy, przedtem było 20ms...

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 25 wrz 2015, 10:09

Przecież odpisali że kanały były ale w ramach okresu promocyjnego ale widzę światełko w tunelu (długo im to zajęło) w końcu do nich dotarło że DLM działa cały czas a nie 10 dni jak pociskali kita chyba ze 2 lata , z przeplotem bywają kwiatki jak się ma TV bo na TV obligatoryjnie jest większy przeplot , może DLM też to uwzględnia ale męczyć możesz ich dalej, czasami się zdarza że komuś zresetują.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 14:29

Co z tego, że oni napisali? Dużo głupot już oni nie pisali? Ja mam spis kanałów Orange przed sobą i wynika z niego, że te kanały w tym pakiecie nie są promocyjne, tylko na stałe.

Wszedłem na stronę Orange, kanały włączone promocyjnie na 3 miesiące (mi po 6 miesiącach wyłączono) są w niebieskiej rameczce, tutaj zrzut ekranu ze strony: http://screenshot.sh/odTWkBk2jiiQJ Nat Geo Wild i Discovery Historia w niebieskiej rameczce nie są, więc znajdują się w moim pakiecie na stałe, tutaj drugi zrzut, który kiedyś już tutaj pokazywałem: http://screenshot.sh/oeV3mNNpkKnCt

Na tej stornie jest cały spis kanałów w pdfie: https://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binar ... 219696.pdf

Dlatego nie wiem skąd im się wzięło, że te kanały znajdują się w pakiecie Extra+..

Awatar użytkownika

best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 5026
Rejestracja: 22 maja 2010, 20:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: best-boy » 25 wrz 2015, 14:38

Reklama nie jest ofertą handlową, umowa jest zobowiązująca a tam za pewne jest napisane że operator zastrzega sobie prawo do zmian (albo, że nie odpowiada za zmiany nie wynikłe z jego winy : np. ktoś wysadzi siedzibę discovery) .
Już to chyba kiedyś "przerabiałem" ...
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.


Topic author
bbartek93
Starszy Użytkownik
Starszy Użytkownik
Posty: 101
Rejestracja: 29 maja 2015, 11:15
Łącze: Neostrada Fiber
Numer GG: 0

Re: Tracę synchronizację podczas zgłaszania usterki online.

Nieprzeczytany post autor: bbartek93 » 25 wrz 2015, 14:42

Ale nie zastrzega sobie zmian, że jakiś kanał przechodzi do wyższego pakietu w trakcie trwania umowy. Może jedynie mi go usunąć, jak Nat Geo WIld albo Discovery Historia zaprzestaną nadawania, a takie coś się nie stało. Tak jak się stało, że zniknął kanał Animal Planet zwykły, a został tylko w HD.

best-boy patrzyłeś ten spis kanałów co wysłałem? On jes aktualny, wynika z niego, że te kanały powinienem mieć u siebie.

Chyba poświęcę się, zadzwonię do nich.. od razu zareklamuję, że kanał Polsat HD się zacina, bo dzieje się to od około 3 dni w godzinach od 14 do 17:00 około, wieczorami i przed południem mniej się rwie, ale tez czasami się zdarza, inne kanał chodzą jak żyleta.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości