Strona 1 z 1

Neo 80Mbit - rozłączanie

: 09 maja 2018, 17:43
autor: lukasamd
Cześć,
od jakiegoś miesiąca mam problem z Neo 80 mbit, choć wcześniej wszystko było ok. Najpierw szybkość spadła do około 65 mbit, teraz dosyć często następują rozłączenia. Czasami jest spokój, ale są dni, że co godzina / pół godziny się wywala - przynajmniej to widzę w logach sprzętu. Korzystam z TP-Linka VR900 i wcześniej było ok.

Parametry linii wyglądają tak:

Obrazek


Dzwoniłem do pomarańczowych - wg. nich linia jest ok i owszem, mogą wysłać technika, ale w formie płatnej usługi. Sam u siebie nic nie zmieniałem, więc nieco mnie ten stan rzeczy dziwi. Dodam, że nie mam telefonu i kabel idzie bez pośrednictwa splittera.

Re: Neo 80Mbit - rozłączanie

: 09 maja 2018, 19:59
autor: best-boy
Spadek prędkości o ponad 10Mb to nie jest "sprawna linia" , ilość błędów też nie jest zbyt wesoła.
Głupoty gadają na infolinii, możesz poczekać i zadzwonić tego dnia kiedy będzie rozłączać to konsultant zobaczy w logach.
Jeśli chcesz możesz kilka razy w przeciągu paru godzin wyjąć wtyczkę ze splittera i wtedy zadzwonić, skoro sobie lecą w ciula to zrób tak samo :twisted:

Re: Neo 80Mbit - rozłączanie

: 10 maja 2018, 7:41
autor: lukasamd
Hm.. o czymś takim nie pomyślałem... Trzeba spróbować!
W każdym razie dzięki za info i upewnienie, że coś jest nie halo ;)