Brak internetu a rozwiazanie umowe z winy orange

Tablica o hardware i software związanych z internetem.
Materxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2017, 10:37
Numer GG: 0

Brak internetu a rozwiazanie umowe z winy orange

Nieprzeczytany postautor: Materxx » 31 sie 2017, 11:04

od ponad 8 dni nie mam internetu. dzwonilem juz kilk razy na infolinie, zglaszalem to dostawalem informacje ze do 48h naprawia bla bla bla. minal juz 8dzien jak nie mam dostepu do internetu. Nie dostalem rowniez zadnej informacji od orange kiedy jest planowana naprawa mimo ze Pani na infolini powiedziala mi ze do dwoch dni mi taka informacje przesla. Pytanie jakie mam prawa w takiej sytuacji? moge domagac sie jakiegos odszkodowania? co z platnoscia za dany miesiac ? czy moge rozwiazac umowe z winy orange ? mam jeszcze 10 miesiecy umowe, neostrada 10mb, mala miejscowosc pod krakowem. dzieki z gory za pomoc/info

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.


Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4910
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Brak internetu a rozwiazanie umowe z winy orange

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 31 sie 2017, 11:11

Umowy rozwiązać nie możesz, przysługuje bonifikata za każdy dzień nie działania internetu.
Procedura jest taka że najpierw trzeba złożyć reklamację, opisać sytuację, podać numer zgłoszenia awarii jeśli takowy posiadasz, 99% takich reklamacji jest rozpatrywana korzystnie więc za te 10 dni rachunek spadnie 30%, może przy okazji sytuacja szybciej się ruszy w dobrą stronę.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

Materxx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: 31 sie 2017, 10:37
Numer GG: 0

Re: Brak internetu a rozwiazanie umowe z winy orange

Nieprzeczytany postautor: Materxx » 08 wrz 2017, 12:05

Internetu jak nie bylo tak nie ma... we wtorek mina trzy tygodnie. To jest jakis kabaret, co dwa dni dzwonie na infolinie i co dwa dni informacja ze technicy niwslugo przyjada. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Naprawde nie ma mozliwosci rozwiazania umowy z winy orange kiedy trzy tygodnie nie mam dostepu do internetu? W takim razie ile musze byc bez dostepu zeby umowe moc rozwiazac? To jest jakis dramat... zglosilem na infolini reklamacje i Pan taka przyjal ale nie przyspieszylo to naprawy sieci...

Awatar użytkownika
best-boy
Administrator
Administrator
Posty: 4910
Rejestracja: 22 maja 2010, 19:21
Łącze: Neostrada
Numer GG: 0
Lokalizacja: LUBANJLG/PE3

Re: Brak internetu a rozwiazanie umowe z winy orange

Nieprzeczytany postautor: best-boy » 08 wrz 2017, 15:58

Masz numer i datę przyjęcia zgłoszenia awarii?
Masz numer i datę przyjęcia zgłoszenia reklamacji?
Jeśli nie, musiał byś zalogować się na profil abonenta na stronie orange i sprawdzić czy takowe zgłoszenie widnieją na twoim profilu, na rozpatrzenie reklamacji jest ustawowe do 30 dni.

Można zerwać umowę w takim przypadku ale trzeba mieć papiery a i choćby screeny z profilu na orange, oczywiście standardowo będą chcieli przywalić karę ale z kompletem papierów pierwszy lepszy sąd każe orange spadać na drzewo, więc można, ale jest to upierdliwe. (kończy się sprawą w sądzie)

Więc uruchom swoje konto i sprawdź czy te zgłoszenia w ogóle wiszą w systemie - a bywa że cudownie znikają albo zostają zamknięte.
http://www.speedtest.net/my-result/3432356442
Oddam w dobre ręce skrypty do routerów z softem BILION i jego wszystkie klony.

Disable adblock

Ten serwis utrzymywany jest z reklam i darowizn.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że blokujesz nasze reklamy.
Proszę rozważyć Darowizne aby wesprzeć serwis.



Wróć do „Problemy, zagadnienia techniczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości