Pytania i informacje dotyczące usługi Neostrada TP i Multipakiet TP (VOIP, Video on demand, etc)
-
Topic author
krpx69
- Nowicjusz

- Posty: 2
- Rejestracja: 30 maja 2005, 21:30
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Żory
Nieprzeczytany post
autor: krpx69 » 30 maja 2005, 21:41
Witam.
Opiszę problem od początku. Otóż zgubiłem umowę, na której był ID i PIN neostrady. Co zrobić by mieć te dwie rzeczy? Trzeba odwiedzić telekomunikację? Jest to sprawa pilna i zależy mi na czasie. Z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Tomek.
-
aju
- Starszy Użytkownik

- Posty: 95
- Rejestracja: 06 paź 2004, 22:55
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: :-)
Nieprzeczytany post
autor: aju » 30 maja 2005, 21:44
zadzwon 9393
-
robsoniq
- Starszy Użytkownik

- Posty: 225
- Rejestracja: 13 lut 2005, 18:03
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: robsoniq » 30 maja 2005, 21:45
Zadzwon do tepsy na 9393 - moze ci powiedza telefonicznie, tudziez moga robic problemy. Ewentualnie udaj sie z osoba na ktora jest telefon dp telepunktu i tam zalatwiaj sprawe.
-
Murek
- Starszy Użytkownik

- Posty: 174
- Rejestracja: 16 lis 2004, 11:43
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Wilcze Piętki
Nieprzeczytany post
autor: Murek » 30 maja 2005, 21:45
Zadzwoń na zamówieniówke(0801321123), aby podali numer zamówienia
-
SFW
- Starszy Użytkownik

- Posty: 115
- Rejestracja: 01 lis 2004, 16:26
- Łącze: Neostrada
- Numer GG: 6626289
- Lokalizacja: Parulice
Nieprzeczytany post
autor: SFW » 30 maja 2005, 22:31
aju pisze:zadzwon 9393
Tam nic nie powiedzą na temat nr zamówienia - tak jak wspomniał Murek - tylko zamówieniówka lub wizyta w Telepunkcie
QSquaD
-
marcinm1
- Nowicjusz

- Posty: 4
- Rejestracja: 31 maja 2005, 0:20
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: poznan
Nieprzeczytany post
autor: marcinm1 » 31 maja 2005, 0:30
dzwonisz na 801 321123 dostajesz numer zamowienia
wchodzisz na rejestracja.neostrada.pl klikasz "pobierz" wpisujesz nr zamowienia , pesel, nr tel. dostajesz ID,Pin
Bądź z numerem zamowienia dzwonisz na 0800 102102
-
ragnor
- Starszy Użytkownik

- Posty: 97
- Rejestracja: 24 mar 2005, 11:48
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: ragnor » 31 maja 2005, 7:33
aju pisze:zadzwon 9393
Na tej infie nie otrzymasz numeru ID i PIN - to po 1-wsze
po 2-gie co do numeru zamówienia to poleca się 0 801 321 123
3 - ID i PIN pobierasz ze strony
www.rejestracja.neostrada.pl zakładka
pobierz - jeśli po wypełnieniu podanych pól pokaże się info o błędnych danychto:
punkt 4

- dzwonisz na 0 800 102 102 i prosisz o przywrócenie zgłoszenia z
repozytoriumi po 5 - jeśli nie masz możliwości połączenia się z powyższą stroną bo zgubiłeś również login i hasło to łączysz się na poniższych parametrach:
login:
rejestracja@neostrada.plhasło: rejestracja
ale tu nie powinieneś mieć problemu bo przecierz klikasz

Są takie dni kiedy myślimy że nie mamy przyjaciół, że o nas zapomnieli. Jednak wystarczy sie dobrze przyjżeć by zobaczyć że nigdy nas nie opuścili

-
Pleban
- Weteran

- Posty: 1283
- Rejestracja: 05 mar 2005, 12:58
- Łącze: UPC Fiber Power
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: Pleban » 31 maja 2005, 11:32
A na przyszłość tym co ciągle gubią ID i PIN, proponuję wytatuowanie tych danych w jakimś dyskretnym miejscu naszego ciała (aby uniknąć przypadkowego odczytania go przez osobę postronną) w celu permanentnego zachowania ich w pamięci.

Posiadane łącze: TwójDom
Posiadany modem: Arris TM502b
-
lysy86
- Stały Bywalec

- Posty: 664
- Rejestracja: 18 lut 2005, 22:00
- Łącze: Neostrada Fiber
- Numer GG: 3345158
- Lokalizacja: Pabianice
Nieprzeczytany post
autor: lysy86 » 12 cze 2005, 19:29
Pleban, może zrobisz sobie kolekcje bo jak byś po każdym zakończeniu umowy na czas określony , podpisywal nową to miałbyś nowy Id i Pin

"Ja tu widze niezły bu^^el"

DZieciom NEOSTRADY - mówimy stanowczo NIE !
-
Massur
- Starszy Użytkownik

- Posty: 298
- Rejestracja: 25 cze 2005, 13:10
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: z Nieba
Nieprzeczytany post
autor: Massur » 01 lip 2005, 17:59
jeśli znajdziemy dobrą wróżkę, o dużym Współczynniku Mocy (nie mylić ze SW), to taka wróżka jest w stanie parametry typu ID czy PIN podać...

i tak wszyscy umrzemy...
-
barcafan
- Bywalec

- Posty: 530
- Rejestracja: 27 paź 2004, 17:07
- Łącze: Multimo
- Lokalizacja: Bździochy Parcel Małe Kolonia
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: barcafan » 01 lip 2005, 19:00
ustawa o Ochronie Danych Osobowych jak najbardziej obowiazuje
chodzi o nowy bit, o nową falę .....
-
ali3n
- Użytkownik

- Posty: 17
- Rejestracja: 30 lip 2005, 22:44
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontakt:
Nieprzeczytany post
autor: ali3n » 31 lip 2005, 0:17
ja tesh mam pecha i musze znow pobrac ;/ [wulg.] ;D
-
dyftong
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: 28 lip 2005, 21:51
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: zewsząd
Nieprzeczytany post
autor: dyftong » 02 sie 2005, 21:10
ragnor pisze:aju pisze:zadzwon 9393
Na tej infie nie otrzymasz numeru ID i PIN - to po 1-wsze
po 2-gie co do numeru zamówienia to poleca się 0 801 321 123
3 - ID i PIN pobierasz ze strony
www.rejestracja.neostrada.pl zakładka
pobierz - jeśli po wypełnieniu podanych pól pokaże się info o błędnych danychto:
punkt 4

- dzwonisz na 0 800 102 102 i prosisz o przywrócenie zgłoszenia z
repozytoriumi po 5 - jeśli nie masz możliwości połączenia się z powyższą stroną bo zgubiłeś również login i hasło to łączysz się na poniższych parametrach:
login:
rejestracja@neostrada.plhasło: rejestracja
ale tu nie powinieneś mieć problemu bo przecierz klikasz

1 zastrzezenie.
w przypadku zagubienia umowy z nr zgloszenia teoretycznie nigdzie nie powinni Ci go podac telefonicznie, powinien sie taki kolo udać do telepunktu (oczywiscie z jakims dowotem tozsamosci) po kopie zgloszenia
-
pbb
- Nowicjusz

- Posty: 1
- Rejestracja: 08 sie 2005, 23:19
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: pl
Nieprzeczytany post
autor: pbb » 08 sie 2005, 23:24
zgubilem umowe na ktorej byl id i pin do neo, odzyskam je łaczac sie przez
login:
rejestracja@neostrada.pl hasło: rejestracja
??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości